شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با صدور پیامی جان‌باختن سه معلم این استان در حادثه تصادف روز سه‌شنبه را به جامعه فرهنگیان و و معلمان و مردم تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در پیام تسلیت گفت و با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است، خبر درگذشت ناگهانی معلمان جوان استان اینجانب را بسیار اندوهگین و متألم کرد.ضایعه فقدان این جوانان شایسته و برومند سخت جبران ناشدنی است. این واقعه غمبار و اسفناک را به خانواده‌های داغدار این عزیزان و جامعه فرهنگیان استان تسلیت عرض می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرده است:ضمن ابراز همدردی با صاحبان عزا، برای ایشان، از درگاه حضرت حق، صبر جمیل مسئلت دارم. انشاءالله ارواح پاک این جوانان فرهیخته در خُلد برین، همجوار اولیاءالله و بندگان صالح خداوند باشند.

به گزارش ایرنا، در حادثه رانندگی در محور جونقان به اردل در بعدازظهر روز سه‌شنبه در محور امیر آباد جونقان بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری سمند سه آموزگار فوت کردند.