ایلام- ایرنا - معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران گفت: ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه دهلران از ابتدای سال جاری تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نعمت الله حاتمی در دیدار با رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه دهلران با تبریک ۲۲ آذرماه سالروز تاسیس این بانک اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۳ فقره تسهیلات اشتغالزایی شامل طرح های بنیاد برکت، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد علوی و مشاغل خانگی ریال به متقاضیان توسط این بانک پرداخت شد.

وی افزود: همچنین در این مدت ۶۸ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز به متقاضیان دریافت تسهیلات پرداخت شده است.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه از این تعداد ۳۵ فقره تسهیلات ازدواج و ۳۳ فقره تسهیلات فرزند آوری است، یادآور شد: در این راستا نیز ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

حاتمی از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در دهلران قدردانی و اضافه کرد: مدیریت اسلامی و انقلابی برای خدمت به مردم موجب گشایش مشکلات آنان می شود و رویکرد دولت معطوف به حل مشکلات مردم و نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران در این رابطه مهم است و باید ارتباط دو سویه بانک و مردم در حوزه اعتماد تقویت شود.

رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه دهلران گفت: مطالبات این بانک زیر نیم درصد است و در این زمینه جایگاه خوبی در سطح استان داریم.

اکبر سلیمان خانی افزود: منابع این بانک ۲ هزار میلیارد ریال و حدود هشت و نیم درصد منابع استان است و سهم نقدینگی این شعبه در شهرستان دهلران تقریبا هشت درصد می باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و ۲۰۶ فقره تسهیلات توسط این بانک پرداخت شده است، افزود: امسال نیز یک هزار و ۵۵ فقره تسهیلات و در مجموع با ۲ هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد که از این تعداد ۳۲۵ فقره کالا کارت است.

رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه دهلران از پرداخت ۳۵۱ فقره تسهیلات بدون ضامن بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در سال جاری خبرداد و بیان کرد: در سال جاری ۳۰ فقره تسهیلات مسکن به مبلغ ۶ میلیارد ریال پرداخت شد.

سلیمان خانی اظهار کرد: در خصوص رفع نیازهای ضروری باهمکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد ۲۷۳ فقره تسهیلات خرد به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال نیز به مددجویان این نهاد مردمی پرداخت شده است.