شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۳۲ تیتر اصلی صفحه نخست خود را به نقل از موسوی رییس کل دادگستری استان فارس تحت عنوان ‘قوانین ایثارگران تجمیع و به روزرسانی شود’ منتشر کرده است.

این روزنامه همچنین عناوینی همچون ‘شانی جز خدمت به مردم نداریم’ را به نقل از شهردار شیراز، ‘باید هزینه فساد اقتصادی را بالا برد’ به نقل از معاون اداری و مالی سازمان اطلاعات مالی کشور و ‘فضای عمومی استان فارس مهیای حضور سرمایه گذاران است’ به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در صفحه نخست خود گنجانده است.

روزنامه سبحان دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۶۱۷۰ خود این عناوین را برگزیده است: استاندار فارس ’جریمه قاچاق کالا بازدارنده نیست’، ’سامان بخشی مشاغل مزاحم و دست فروش ها’ در نشست هم اندیشی مدیران کلان شهرهای کشور به میزبانی شیراز، ’آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی فارس’، معاون سیاسی استانداری فارس: ’مردم بدون لکنت زبان مسئولان را نقد کنند’.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۹۸ خود مطالبی از جمله ’شیراز مجری موفق طرح مزرعه تا سفره’، ’مشارکت ۹۵۰ راهدار با ۳۸۰ ماشین آلات راهداری در عملیات راهداری زمستانی فارس’، ’با ورود به شیراز تغییرات چهره این کلان شهر محسوس است’، ’مردم بدون لکنت سوال کنند، مسئولان هم تکلیف دارند پاسخ دهند’ و ’آموزش رکن اساسی مبارزه با فساد است’ برجسته کرده است.

روزنامه خبر جنوب هم در شماره ۱۲۵۴۵ صفحه جنوب خود به برگزاری نشست ملی روسای سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور به میزبانی شیراز اشاره کرده و عنوان ’ابتکار عمل شهرداری شیراز در ساماندهی مشاغل شهری’ را برای این مطلب خود برگزیده است.

’کلیدهایی برای قفل اقتصاد’، ’اجرای طرح هفت واره ویژه استان فارس’، ’پاک سازی شهر از آسیب های اجتماعی با طرح‌های محله محور’، ’با ترک فعل و قصور دستگاه‌ها در خصوص جامعه ایثارگر برخورد خواهد شد’ و ’سهم فارس از تولید ناخالص داخلی کشور باید افزایش یابد’ از دیگر عناوینی است که این روزنامه در این شماره خود برجسته کرده است.

روزنامه شیراز نوین نیز در شماره ۱۹۹۹ خود عناوینی همچون ’مرهم بر زخم‌های مزمن شیراز’ در نشست ملی مدیران عامل و روسای سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری شهرداری‌های کشور، ’در انتظار صادرات پر همت هستیم’ به نقل از استاندار فارس، ’اجرای مقاوم سازی در شبکه گازرسانی’ به نقل از مدیر عامل شرکت گاز فارس، و ’اشتغال‌زایی با مولدسازی املاک’ به نقل از مدیر تعاون روستایی فارس منتشر کرده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۶۷ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: ’مثلث طلایی گردشگری دو باره تشکیل می‌شود’ به نقل از استاندار فارس، ’نسبت سهم فارس از تولید ناخالص داخلی کشور باید افزایش یابد’ به نقل از رییس اتاق بازرگانی فارس، ’ضرورت تداوم اقدامات محرومیت‌زدایی در شیراز’ به نقل از امام جمعه شیراز و ’تهیه بانک اطلاعاتی هوشمند درختان شیراز’.