تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

کاشان- ایرنا- فرماندار اردستان گفت: از مجموع ۹۵ معدن اردستان ۵۰ معدن در حوزه های سنگ آهن، باریت، مس، طلا و سنگ های تزئینی، لاشه و آهک فعال هستند.

سیدمحمد هادی احمدی طبا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از موضوع هایی که در شهرستان روی آن برنامه ریزی شده بحث معادن و صنایع معدنی است، بیشتر این معادن فلزی هستند که طی یکسال و نیم گذشته سرمایه گذاری خوبی در این حوزه صورت گرفته‌ و در آینده نزدیک نتیجه آن به ثمرمی رسد و مردم از آن بهره مند خواهند شد.
وی با بیان اینکه مسوولان به مسوولیت اجتماعی، عمرانی و آبادانی خود خوب عمل کرده اند تصریح کرد: چون در ماه های آینده بحث انتخابات را در پیش داریم تلاش می کنیم طرح های مختلفی به بهره برداری برسد و امیدبخشی به مردم داده شده و افراد با دلگرمی بیشتری پای صندوق رای حاضر شوند.
فرماندار اردستان با اشاره به سفرهای روستایی مدیریت شهرستان اظهار کرد: براساس قولی که به روستائیان داده بودیم روز گذشته به همراه بخشدار مرکزی و ۱۰ نفر از مدیران اداره ها از روستاهای عباس آباد، گل و مل، کمشچه، فسخود، دیزلو و باقرآباد بازدید و در جمع مردم پرتلاش و قانع این روستاها حاضر شده از نزدیک با مشکلات و خواسته های آن ها آشنا شدیم.
احمدی طبا بیان کرد: در این سفر ۲۵ مصوبه داشتیم که بخشدار مرکزی و مدیران مسوول پیگیر تامین اعتبار و اجرایی شدن این مصوبه ها خواهند بود.
وی اضافه کرد: بیشتر مشکلات و درخواست های اهالی این روستاها مربوط به آب شرب پایدار، آسفالت جاده و معابر روستا، واگذاری زمین برای ساخت مسکن، مسیل ها و سیل بند است که دستور لازم صادر شده است و امیدواریم‌ با همگرایی و هماهنگی ایجاد شده بین دستگاهای اداری و تامین اعتبار این خواسته های به حق روستائیان برآورده شود.
فرماندار اردستان تاکید کرد: بسیاری از مشکلات روستاها مربوط به مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که امید داریم با رویکرد جدیدی که طی شش ماهه ای که مدیریت جدید بنیاد مسکن شهرستان در پیش گرفته است، این مشکلات برطرف و رضایتمندی روستائیان کسب خواهد شد.
احمدی طبا اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند خادمان آن ها در دستگاه های اداری باتمام توان و با جدیت پیگیر رفع مشکلات و عمران و آبادانی منطقه می باشند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.