ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه با اشاره به امنیت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: روحیه ایثار و شهادت طلبی برگ برنده ملت ایران مقابل مستکبران است که باید این روحیه را همواره تقویت کرد.

به گزارش ایرنا، غلامحسین عماری روز پنجشنبه در آیین استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده در ساختمان فرمانداری ارومیه افزود: امنیت، اقتدار و آرامشی که امروز در کشور حاکم است به برکت جانفشانی و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر و ایثارگران است.

وی اضافه کرد: در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادوار مختلف، کشور شاهد تلخی ها و شیرینی های زیادی بوده که امت ایران اسلامی با بصیرت و ولایتمداری با سربلندی از آنها بیرون آمده است.

وی اظهار کرد: درایت و روشنگری های رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره راهنمای ملت ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران بوده و با پیروی از فرمایشات ایشان، همیشه راه پیشرفت برای ایران اسلامی باز بوده است.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه بدخواهان ایران اسلامی همواره در مسیر دشمنی با جمهوری اسلامی ایران توطئه افکنی می کنند، ادامه داد: روحیه ایثار و شهادت طلبی ملت ایران خنثی کننده همه این توطئه هاست چرا که درهای شهادت برای ایران و ایرانی همواره باز است.

عماری با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و با تاکید بر پیروی همیشگی از مکتب ائمه معصومین (ع) برای حرکت در مسیر اعتلای کشور گفت: امروز بار دیگر با شهدای گرانقدر، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری عهد می بندیم که تا آخرین نفس پای آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

به گزارش ایرنا، ساختمان فرمانداری ارومیه روز پنجشنبه میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام بود و حاضران علاوه بر تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب اسلامی، به مناسبت ایام فاطمیه عزاداری کردند.