اصفهان_ایرنا_ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مهمترین دغدغه‌ مطرح شده مردم استان در سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد) موضوع زمین و مسکن برای ایجاد شغل و امور زیرساختی است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان روز پنجشنبه پس از حضور در مرکز سامد استان و ارتباط با تعدادی از شهروندان افزود: بخشی از مشکلات تماس گیرندگان با سایت سامد به مسائل واگذاری زمین برای ایجاد شغل و بخشی هم به مسائل زیرساختی و زیربنایی مربوط بود.
وی ادامه داد: در جریان این گفت‌وگوهای تلفنی، با شهرداران و مدیران مرتبط نیز تماس گرفتیم و کوشیدیم در راستای رفع چالش‌های مردم اقدام کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با ۲۳ نفر از شهروندان استان از جمله سمیرم، فریدونشهر، خور و بیابانک و شهر اصفهان گفت و گو شد.
زینلیان تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم تلاش می‌شود تا ملاقات‌های مردمی و چهره به چهره نیز در ایام هفته و بالأخص در جریان سفرهای شهرستانی نیز برقرار شود.
به گزارش ایرنا، سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد) با هدف دریافت، ثبت و رسیدگی به درخواست‌های مردم از طریق مسوولان راه‌اندازی شده است.
سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ در زمره کانال‌های ارتباطی مردم با مسوولان است بطوری که از هر نقطه کشور که با این شماره تماس گرفته شود بطور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار خواهد شد.