تهران بزرگ - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر رفع خاموشی‌ها و معابر سطح استان تاکید کرد و از شهرداری‌ها خواست نسبت به اصلاح روشنایی معابر اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، میرمحمدغراوی روز پنجشنبه در نهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران پس از ارائه گزارش دبیر شورای ترافیک از وضعیت خاموشی معابر در سطح استان، دستور داد: حداکثر طی سه ماه شهرداری‌ها و شرکت توزیع برق شهرستان‌های استان تهران مطابق تفاهم نامه موجود بین شهرداری و توزیع برق تهران بزرگ نسبت به اصلاح روشنایی اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری تهران و شرکت توزیع برق تهران بزرگ نسبت به تسریع اقدامات باقی مانده اهتمام کنند.

براساس این گزارش، در این جلسه طرح اصلاح هندسی نقطه حادثه خیز اورین واقع در شهرستان بهارستان، تحویل محور همه سین - هاجر آباد در شهرستان تهران به اداره کل راهداری استان، ایجاد خط حمل و نقل همگانی از بومهن به تهران که در کمیته فنی شورای همتا تایید شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.

تشویق رای اولی‌ها برای حضور در انتخابات

‌همچنین جلسه فصلی و عمومی مدیران ستادی و مدارس اداره آموزش و پرورش منطقه ١١ تهران با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

محسن نایبی در این جلسه اظهار کرد: نظام مدیون خون شهدا است، آنها رفتند تا این نظام بماند که این مساله وظیفه ما را هر روز سخت‌تر می‌کند، دفاع از تمامیت اسلام، تفکر حاکمیت بر مبنای مذهب تشییع به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین برای همه افراد است.

وی در مورد موضوع انتخاب ادامه داد: رأی اولی‌ها را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم که آنها هم خانواده‌ها را بیاورند، به دلیل اینکه خانواده‌ها به آموزش و پرورش اعتماد دارند که فرزندان خود را به شما می‌سپارند.

معاون استاندار خطاب به جوانان اظهار کرد: به گونه‌ای درس بخوانید که دیگران مجبور به آموختن زبان فارسی شوند، دشمن همه تلاش خود را در می‌کند تا پیشرفت‌ها دیده نشود.

نایبی در مورد امنیت انتخابات گفت: امنیت در گرو این است که همه مردم در انتخابات شرکت کنند، مردم محور حضور هستند و سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با وجود تهدیدات دشمن، انتخابات در آرامش کامل انجام شود.