همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بنیانگذار جهاد تبیین و اولین مدافع و فدایی ولایت بود و شهدا به تاسی به صدیقه طاهره(س) پرچمدار و نماد دفاع از ولایت در عصر امروز هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» عصر پنجشنبه در یادواره هشت شهید سرافراز روستای گرجایی بخش زند ملایر اظهار داشت: شهدا به تمام تعلقات دنیوی، آرزوها و دلبستگی‌ها و همه چیزهایی که امروز ما به آن مشغولیم، پشت پا زدند.

وی با بیان اینکه بازگشت امروز شهدای گمنام پس از چند دهه اتفاقی نیست و حکمتی دارد، افزود: شهدا در این سال‌ها در کویر و یا منطقه‌ای غریب که هیچکسی با آنها هم‌نفس نبوده، در آغوش سیدالشهدا(ع) و زمزمه‌های مادرشان حضرت فاطمه(س) بودند، امروز آمده‌اند تا دست ما را بگیرند و راه را به ما نشان دهند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: شهدای گمنام که امروز به دیار شهید پرور استان همدان و ملایر بازگشته‌اند، جوانان رشیدی بودند که از خاک وطن دفاع کردند.

معاون استاندار همدان کلید نجات را ظهور حضرت مهدی(عج) و ایستادگی و دفاع از ولایت دانست و اظهار داشت: امروز تمام فتنه‌گران رنگ عوض کرده‌اند و ۱۸ هزار شهروند مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و الگوهای حقوق بشر آمریکایی و غربی با جنایت‌های غزه، رسوا و بی‌آبرو شده است، بیان کرد: جبهه حق و باطل این نزاع تاریخی خود را تا امروز ادامه داده و جبهه دشمن و فتنه‌گران مشخص است.

وی با اشاره به اینکه نباید در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت پایمان بلرزد، افزود: امروز در صحنه‌های مختلف باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم و نمود عینی آن امیدآفرینی و حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: باید در این عرصه مهم سیاسی به وظیفه خودمان عمل کنیم و باور و اعتقاد داریم که پیروزی از آن ماست.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم شهید پرور روستای گرجایی همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته‌اند و حماسه‌ها خلق کردند، گفت: در انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ نیز با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، نه بزرگ به به فتنه‌های دشمنان و رژیم صهیونیستی و آری دیگری به نظام و انقلاب اسلامی خواهند داد.

به گزارش ایرنا؛ مردم شهیدپرور روستای «گرجایی» از توابع بخش زند ملایر، میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس بودند.