تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

کاشان– ایرنا- سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: این مرکز درمانی به عنوان تنها بیمارستان شهرستان، پزشک جراح اعصاب ندارد.

به گزارش ایرنا،دکتر محمود زاهد نژاد پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیمارستان اردستان به عنوان مرکز درمانی جنرال یا تخصصی از نظر چارت سازمانی در وضعیت مناسبی قرار دارد ولی به یک نفر پزشک جراح اعصاب نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ۹ پانسیون موجود در بیمارستان شهید بهشتی، کافی نیست و با توجه به وجود پزشکان متخصص باید این تعداد افزایش یابد، همچنین ساختمان بیمارستان نیز فرسوده شده و نیازمند بهسازی و تجهیز است.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه این بیمارستان نیاز به ۶۱ مورد انواع تجهیزات پزشکی دارد، گفت: با توجه به اینکه حدود ۳۰ سال از افتتاح این واحد درمانی می گذرد، تجهیزات آن به ویژه تجهیزات اتاق عمل، اکو و آندوسکوپی فرسوده شده و باید با تجهیزات جدید جایگزین شود، همچنین در این بیمارستان دستگاه ام آرای وجود ندارد که اعتبار زیادی می خواهد و خرید آن در توان مجموعه بهداشت ودرمان اردستان نیست در این زمینه از نیکوکاران درخواست مساعدت و همیاری داریم.

زاهدنژاد افزود: بیمارستان ۶۰ تختخوابی شهید بهشتی اردستان با بخش های داخلی، اطفال، قلب، زنان و زایمان، چشم پزشکی، ارتوپدی، دیالیز، مغز واعصاب، اعصاب و روان، سونوگرافی، بیهوشی، عفونی، روانپزشکی، پاتولوژی، ارولوژی و جراحی به بیماران خدمات ارائه می دهد.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان بیان کرد کرد: گفتار درمانی، کاردرمانی، مرکز فوریت های پزشکی، اسپیرومتری، تغذیه و دیابت از دیگر واحدهای این بیمارستان است.

زاهد نژاد بابیان اینکه میزان اشغال تخت این بیمارستان بیش از ۳۰درصد است ، گفت: شمار پزشکان متخصص این شهرستان ۲۲ نفر و پزشکان عمومی نیز ۵۰ نفر هستند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.