بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از توقیف یکدستگاه وانت نیسان حامل ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از جمله شامپوی خارجی و ماسک مو خبر داد. 

به گزارش ایرنا ازخبرگزاری پلیس، سرهنگ"مجید عسکری نیا" در این باره اظهار داشت: مأموران آگاهی شهرستان بهارستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از نیسان توقیفی ۵۶ کارتن ماسک مو ۵۵ کارتن شامپو خارجی و دو گالن روغن آرگان قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد .

سرهنگ عسکری نیا با اشاره به اینکه راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: پلیس در اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با افراد سود جو مقابله می کند.

کشف کارگاه غیرمجاز تولید آبلیموی غیربهداشتی در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید آبلیموی غیربهداشتی و کشف ۸ هزار لیتر آبلیمو و تفاله غیربهداشتی خبرداد.

سرهنگ "علی زنگنه" در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی دریافت گزارشی مبنی بر تولید غیربهداشتی آبلیمو در یک کارگاه غیرمجاز در رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۴ ابوطالب پس از شناسایی کارگاه، به همراه ماموران اداره بهداشت شهرستان رباط کریم و با هماهنگی قضایی، در بازرسی از کارگاه، ۱۰۰ بشکه تفاله آبلیمو به میزان ۶ هزار کیلوگرم و ۲ هزار لیتر آبلیموی غیربهداشتی کشف شد.

سرهنگ زنگنه تصریح کرد: این کارگاه غیرمجاز تولید آبلیمو به دلیل فعالیت بدون مجوز و تولید غیربهداشتی آبلیمو، براساس دستور مقام قضائی پلمب و آبلیموهای کشف شده نیز در محل دفن زباله رباط کریم معدوم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با قدردانی از مشارکت فعال و اثر گذار مردم با پلیس در پیشبرد موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انهدام باند زورگیران مسلح در شهرستان قدس
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از انهدام باند ۴ نفره زورگیران مسلح به همراه دستگیری مالخران آن خبر داد.

سرهنگ نعمتی با اشاره به طرح شکایت مالباختگان گفت: پلیس تحقیق و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد و با جمع آوری اطلاعات و انجام عملیات فنی موفق به دستگیری متهمان شد.

وی با اشاره به اینکه ۳ مالخر در این باره دستگیر شدند، افزود: یک قبضه سلاح کلت کمری و چندین سلاح سرد و مقادیری طلا و زیور آلات که به سرقت رفته بود از مخفیگاه متهمان کشف و همه اموال مسروقه به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از شهروندان خواست اگر به این شیوه از آنان سرقت شده است به کلانتری ۱۳ شهرقدس مراجعه کنند.