زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت عملیات گروهک تروریستی در منطقه راسک که منجر به شهادت ۱۱ نفر از کارکنان فراجا شد، گفت: دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته است.

خلیل‌احمد سلامی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام ددمنشانه تروریست‌ها آن هم در ایام عزاداری برای دخت نبی مکرم اسلام (ص) و در میزبانی از ۱۲ شهید گمنام در استان موجب تأسف و تألم خاطر شد.

وی بیان کرد: وحدت، عزت و استقلال ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امنیت مثال زدنی ایران در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گران‌بهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که شهادت غیور مردان فراجای راسک شاهدی بر این مدعا است.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.