شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۴۶ صفحه جنوب خود گزارشی را به بهانه روز پژوهش با عنوان ‘این جا علم، خاک می‌خورد‘ را منتشر کرده است.

تحرک در بازار کار با اجرای رویداد مردمی اشتغال به نقل از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، ۳۰ آذر آغاز اعزام زائران عمره از شیراز بعد از ۹ سال وقفه، خاکسپاری پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام در نقاط مختلف فارس نظارت بر مراکز مشاوره افزایش یابد از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه عصر مردم هم شماره ۷۹۳۳ خود به شهادت ۱۱ نفر در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک اشاره کرده و همچنین مطالبی در خصوص بازدید استاندار فارس از کارخانه کاغذسازی زاگرس، قضات از ظرفیت های قانونی برای جایگزین های حبس استفاده کنند به نقل از مدیر کل دادگستری فارس و ایجاد اشتغال زندانیان باید اشتغال محور باشد به نقل از مدیر کل زندان های فارس منتشر کرده است.

روزنامه سبحان دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۶۱۷۱ خود این عناوین را برگزیده است: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی: شهدا، هویت ملت ایران، هویت ملی نباید فراموش شود، درختان شهر دارای شناسنامه دیجیتال می‌شوند، برگزاری رویداد مردمی اشتغال در سراسر استان و لزوم توجه به امر پژوهش برای توسعه همه جانبه شهر به نقل از شهردار شیراز.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۹۹ خود مطالبی از جمله ’جریان سازی فرهنگی در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس دنبال می‌گردد‘، در شکل گیری تمدن نوین اسلامی، نیازمند پژوهش های کاربردی و بنیادی هستیم به نقل از امام جمعه شیراز، قضات از ظرفیت های قانونی برای جایگزین های حبس استفاده کنند به نقل از مدیر کل دادگستری و ضرورت جدیت و تسریع در پیگیری مصوبات شورای فرهنگی استانداری به نقل از معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس را برجسته کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۶۸ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: ’نمایشگاه گردشگری شیراز با رویکرد متفاوت، پیگیری تعهد در خودکفایی کاغذ تکلیف است، ’برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس پنجم تا هشتم دیماه به میزبانی شیراز’، ’زیرساخت های بعضی محلات شیراز بسیار فرسوده است’ و ’لزوم هم افزایی هرچه بیشتر جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری’.

روزنامه شیراز نوین نیز در شماره ۲۰۰۰ خود عناوینی همچون ’حامی کارآفرین باشیم‘ به نقل از استاندار فارس، ‘مدیریت واحد شهری با تجمیع تخصص ها‘ به نقل از شهردار شیراز، ‘تسهیل روابط کارگر و کارفرما‘ به نقل از مدیر کل تعاون فارس، ‘تبدیل احکام حبس توسط قضات‘ به نقل از مدیر کل دادگستری فارس و ‘صنایع دستی بازار محور شود‘ به نقل از مدیر کل زندان های فارس را منتشر کرده است.