خرم‌آباد - ایرنا - پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام پس از ورود به شهرستان های لرستان امروز (شنبه) در دبیرستان شاهد پسرانه خرم آباد تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس طی روزهای گذشته مورد استقبال باشکوه مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان های این استان قرار گرفتند و امروز نیز در آئینی در دبیرستان شاهد پسرانه خرم آباد استقبال و تشییع شدند.

امروز دانش‌آموزان خرم‌آبادی از فضای معنوی حضور شهدا بهره‌مند می‌شوند، دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه "معارف" جنب بیمارستان شفا، "سارا" جنب فرمانداری، "صدیقه کبری" واقع در خیابان علوی، کوچه مسجد علوی، "شهدای فرهنگی" انتهای خیابان بلوار گلدشت و دبیرستان‌های پسرانه "شاهد" واقع در بلوار حج و علوم و معارف اسلامی واقع در گلدشت شرقی خیابان فردوسی، برای ساعاتی افتخار میزبانی شهدای گمنام را دارند.

سه شهید گمنام عملیات های خیبر، کربلای ۶ و بدر پس از تشییع در شهرهای مختلف لرستان، هفته آینده در کوهنانی، سپیددشت و فیروزآباد به خاک سپرده می شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس لرستان گفت: ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای کوهنانی، سپیددشت و فیروزآباد به خاک سپرده می شوند.

سرهنگ محسن رشیدی افزود: شهید گمنام ۲۲ ساله که در منطقه جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده در کوهنانی، شهید گمنام ۲۰ ساله که در منطقه سومار و عملیات کربلای ۶ به شهادت رسیده در سپیددشت و شهید گمنام ۱۸ ساله در منطقه شرق دجله و عملیات بدر به شهادت رسیده در فیروزآباد به خاک سپرده می شوند.

امروز پس از تشییع شهدای گمنام در مدارس خرم آباد مراسم شبی با شهدا در حسینیه ثارالله همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.