تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از یک هزار قلم لوازم برقی آشپزخانه قاچاق در پایتخت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی، ماموران موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان شوش شدند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری به آدرس خیابان شوش، میدان شهرداری تخلیه و دپو شده که این میزان کالای خارجی توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری اضافه کرد: در بازرسی محل موصوف مشخص شد یک باب انبار کالای بازرگانی که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و شامل سرخ کن، آبمیوه گیری خارجی و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

وی ادامه داد: در کل یک هزار و ۵۷۳ قلم انواع لوازم برقی آشپزخانه محصول کشور چین از این انبار کشف شد که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.