کرمان - ایرنا - بیت الزهرا موقوفه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شب شهادت دخت نبوت، مادر امامت، فخر عالمیان حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن استقبال از شهید گمنام و برگزاری آیین وداع با شهید، در سوگ بانوی مهربانی سراسر عزا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شنبه‌شب سینه‌سوخته های امامت و ولایت از کرمان و برخی مناطق دیگر کشور با ورود پیکر شهید گمنام حضور در بیت الزهرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عزاداری، نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند و این مراسم تا نیمه شب ادامه داشت.
استقبال از آیین عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) و وداع با شهید گمنام در بیت الزهرای حاج قاسم سلیمانی آنقدر پرشور و گسترده بود که میزبانان را به مسقف کردن و مفروش نمودن کوچه های اطراف وادار کرد.
مراسم شهادت و عزاداری حضرت زهرا (س) در زمان حیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بیت الزهرا و با حضور وی درحالی برگزار می شد که وی عادت داشت جلو در ورودی در حالی که دست به سینه به احترام میهمانان می ایستاد و اینچنین مراسم را مدیریت می کرد. حالا اما چند سالی است که جای حاج قاسم در بیت الزهرا هم خالی است اما در نبود وی، بیت الزهرا نه تنها خلوت نشده، بلکه پرشورتر از همیشه میزبان آیین های مختلف مذهبی به ویژه شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) است.