تهران-ایرنا- منابع خبری از یورش ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و تیراندازی به سمت یک یگان نظامیان صهیونیستی در شمال شهر طولکرم خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و صبح امروز به چند شهر و روستای کرانه باختری از جمله نابلس، اریحا، قلیلیه، الخلیل و بیت لحم یورش بردند که با مقاومت جوانان و مبارزان فلسطینی روبرو شد.
در یورش نظامیان صهیونیست چند شهروند فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

گردان های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد که یک بمب را در مسیر عبور نظامیان صهیونیست در منطقه میدان الشهداء در مرکز نابلس منفجر کرد.

مبارزان فلسطینی همچنین به سمت نظامیان صهیونیست در شهرک عقابا در شمال شهر طوباس تیراندازی کردند.

همزمان یک یگان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شویکه در شمال طولکرم هدف تیراندازی قرار گرفت.

در ادامه مقابله مبارزان و جوانان فلسطینی با صهیونیستها در کرانه باختری، روز گذشته نیز یک جوان فلسطینی با سلاح سرد در نزدیکی روستای «رنتیس»، مانی کالکهایم افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی را زخمی کرد.

عملیات ضد صهیونیستی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه در مناطق مختلف کرانه باختری رو به افزایش است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار داده اند.

رژیم صهیونیستی در اقدامی پیشگیرانه پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله به ساکنان غزه در هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر)، با یورش به مناطق کرانه باختری اقدام به بازداشت‌ جوانان فلسطینی کرد که بر اساس گزارش رسانه های فلسطینی پس از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر) تاکنون به بیش از سه هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه اشغالی باختری توسط ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند.