شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه سبحان روزنامه چاپ شیراز در شماره ۶۱۷۲ خود به تشییع شهدای گمنام در فارس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرده است.

اختلاف سال آبی جاری با سال گذشته در فارس منفی ۴۷ درصد، تخفیف ۵۰ درصدی معاینه فنی خودرو در فارس به مناسبت هفته حمل و نقل، بهره مندی همه شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی و بهره برداری از ۱۲۵ پروژه جدید آب و فاضلاب در دهه فجر از دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه منتشر شده است.

روزنامه خبر جنوب هم در شماره ۱۲۵۴۷ صفحه جنوب خود عناوینی همچون جوانان روستاهای فارس نگران تامین زمین برای ساخت مسکن نباشند به نقل از استاندار فارس، معطلی بیش از یک سوم کارت های بازرگانی فارس در فرایند اداری تمدید یا صدور به نقل از رییس اتاق بازرگانی فارس، ماجرای تنبه بدنی یک دانش آموز در شیراز و ممنوعیت فروش لباس های دست دوم در شیراز برجسته کرده است.

روزنامه عصر مردم هم شماره ۷۹۳۴ خود آیین تشییع ۱۲ شهید گمنام در شیراز اشاره کرده و مطالب دیگری همچون نیازمند پژوهش های بنیادی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی هستیم به نقل از امام جمعه شیراز، ۱۴ مصوبه رهاورد سفر استاندار فارس به خفر و پیش بینی پذیر کردن نرخ ارز باید هدف اصلی بانک مرکزی باشد را نیز منتشر کرده است.


روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۰۰ خود مطالبی از جمله توسعه حمل و نقل عمومی شیراز با اعتباری بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد، دعوت از نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت بهره مندی از ظرفیت ایده های نوآورانه، آغاز نظارت ویژه بر بازار شب یلدا در سراسر فارس و وداع باشکوه مردم شیراز با شهدای گمنام منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۶۹ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: زندگی در جغرافیای فراموش شده، میزبانی اهالی فرهنگ و هنر فارس از شهید گمنام با عطر و بوی فاطمی، سقوط جنگنده سوخو ۲۲ به علت نقص فنی در کازرون، غرق شدن ۲ جوان بواناتی در سواحل بندر نخیلو، معلم خاطی شیرازی به هیات تخلفات اداری معرفی شد و تخفیف ۵۰ درصدی برای معاینه فنی خودرو.

روزنامه شیراز نوین نیز در شماره ۲۰۰۱ خود به نقل از مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس تیتر ‘زیرساخت صنعت سرمایه می‌خواهد’ را منتشر کرده و اقتدار ایران اسلامی از برکت خون شهداست، کشف کالای قاچاق سلامت محور در داراب، هدفگذاری برای ترویج فرهنگ شهادت و فساد چرخه قدرتمندی یافته است را نیز در صفحه نخست خود درج کرده است.