ساری - ایرنا - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت که از شامگاه یکشنبه تا صبح روز دوشنبه، بیشترین میزان بارندگی با ۷۳ میلی متر در نوشهر به ثبت رسیده است.

احمد اسدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین خشکه داران و سفیدآب تنکابن با ۵۶، بابلسر با ۴۵، سرلیماک رامسر با ۴۴ و فرودگاه رامسر با ۴۲ میلی متر شاهد بیشترین میزان بارندگی در طی این مدت بودند.

وی خاطرنشان کرد: کمترین میزان بارندگی نیز در طی این مدت در سیاه بیشه، شورآب سوادکوه و دلیر چالوس با یک، پل سفید، تاکام ساری و سوخته سرا سوادکوه با ۲، کیاسر و بورخانی سوادکوه با سه میلیمتر به ثبت رسیده است.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، شرایط جوی امروز مازندران در مناطق ساحلی تا دامنه‌ ها ابری همراه با کاهش محسوس دما، وزش باد به نسبت شدید و بارش باران و در ارتفاعات نیز ابری و مه آلود همراه با کاهش محسوس دما، بارش برف و وزش باد پیش بینی شده است.

هوای استان در روز سه شنبه نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و روزهای جمعه و شنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد به نسبت شدید همراه خواهد بود.

داده‌های آماری از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که پل سفید و سوادکوه با ۲۵.۵ و رینه لاریجان با ۱۵.۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک ترین مناطق مازندران درطی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته بیش از ۶ درجه کاهش نشان می دهد.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با مواج پیش‌بینی شده است.