تهران- ایرنا- سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شعار امسال برای سالگرد شهادت حاج قاسم را «شهید القدس» گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا مجتبی ابطحی روز دوشنبه در نشست اعلام شعار سال و اهم برنامه های چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: ستاد بزرگداشت سالگرد سردار سلیمانی برنامه هایی تداکر دیده که ۵۰ برنامه مردمی هم در حال افزوده شدن به آن است و علاوه بر تهران و کرمان در شهرها و روستاهای کشور برگزار می شود.

وی افزود: بی نظمی های غیر قابل پیش بینی در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی اتفاق افتاد که علت آن عشق و علاقه مردم به سردار بود، انشالله امسال با تدابیر و برنامه ریزی این بزرگداشت با شرایط خوب برگزار می شود، ملت ما فهیم هستند و بیشتر برنامه ها مردمی است، خود مردم و نیروهای بسیج در برگزاری این مراسم نظم را برقرار می کنند.

ابطحی گفت: چهارمین سالگرد شهید سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در مصلای امام (ره) تهران با حضور مقامات لشکری و کشوری و آحاد مردم برگزار می شود.

وی افزود: از ۱۰ تا ۱۷ دی نیز به عنوان هفته مقامت نامگذاری شده و ۱۳ دی روز جهانی مقاومت است.

سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تاکید کرد: بعد از چهار سال از شهادت شهید سلیمانی، در جای جای غزه افکار این شهید والامقام تجلی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شعار چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم را «شهید القدس» گذاشتیم، تاکید کرد: امروز شاهد تجلی شهید سلیمانی در جای جای منطقه و جبهه مقاومت هستیم و دشمنان بزدل ما در پایگاه‌های آمریکایی هر روز صدای حاج قاسم را می شنوند.