هم اکنون در صنایع مختلف از دستگاه‌های متنوعی برای انجام امور مختلف استفاده می‌کنند. قطعاً برای تولید بلوک نیز نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و خاصی است که فرآیند تولید را سرعت می‌بخشد.

شرکت‌های بسیار زیادی همچون شرکت توز ماشین جهت تامین نیاز بازار در این حوزه فعالیت دارند. قطعا شما کاربران عزیز به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین دستگاه‌های بلوک زنی هستید. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین تولیدات شرکت توز ماشین با ما همراه باشید.

دستگاه بلوک زنی و کاربردهای آن در صنعت

دستگاه بلوک زنی یک ماشین پیشرفته‌ای است که برای ساخت بلوک سیمانی از آن استفاده می‌کنند. این ماشین پیشرفته در انواع مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسد. قطعاً هر یک از مدل‌های مختلف این دستگاه قابلیت و کاربردهای مختلفی نیز دارند.

شرکت توز ماشین یکی از شرکت‌های قدرتمند تولید انواع دستگاه بلوک زنی در کشور است. با استفاده از دستگاه‌های تولیدی شرکت توز ماشین فرآیند ساخت بلوک سیمانی به راحتی و با کیفیت بالایی انجام می‌شود. با کمک این دستگاه امکان تولید بلوک‌های دیواری و سقفی در سایزهای مختلف وجود دارد. در واقع این دستگاه دارای قالب‌های متنوعی با سایزهای مختلف است که می‌توانید به راحتی آنها را تعویض کنید.

این دستگاه در مدل‌های دستگاه بلوک زنی متحرک تخمگذار، دستگاه بلوک زنی نیمه ثابت و متحرک و دستگاه بلوک زنی سه کاره ثابت به تولید می‌رسند. هر یک از این مدل‌ها خود در سری‌های مختلفی تولید می‌شوند که قابلیت‌های متفاوتی دارند. اگرچه برندهای زیادی از انواع دستگاه بلوک زن در بازار توزیع می‌شود؛ اما بی‌رقیب‌ترین آنها برند توز ماشین است. ماشین آلات تولید شرکت توز ماشین کنترل بسیار سریع و راحتی دارند.

بزرگترین شرکت تولید کننده ماشین آلات صنعتی

شرکت توز ماشین یکی از برندهای معتبری است که سال‌هاست در زمینه تولید انواع ماشین آلات صنعتی فعالیت دارد. این مجموعه زیر مجموعه شرکت صنعتی توز ایران است که سابقه درخشان آن بر هیچکس پوشیده نیست. این مجموعه با بیش از ۱۶ سال سابقه در زمینه تولید انواع دستگاه بلوک زنی هم اکنون عضو شرکت‌ دانش بنیان است.

توز ماشین هم اکنون به‌عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح ماشین آلات صنعتی در کشور، سالانه درصد بالایی از نیاز بازار را پاسخگو خواهد بود. از مهمترین دلایلی که باعث پیشرفت این مجموعه معتبر شد، به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و کارآمد در خط تولید است. همچنین کادر این مجموعه در حوزه کاری خود بسیار متخصص و توانمند هستند.

چه بسا اینکه این شرکت از روش‌های پیشرفته و به روز برای طراحی ماشین آلات خود استفاده می‌کند. کیفیت محصولات تولیدی این مجموعه فوق العاده عالی است و از استانداردهای روز دنیا تبعیت دارد. برای خرید محصولات این شرکت معتبر نیازی به دخالت واسطه‌ها نیست. می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی این سایت با کارشناسان این مجموعه معتبر تماس حاصل کنید.

دستگاه بلوک زنی متحرک تخم گذار مدل 915

دستگاه بلوک زنی متحرک تخم گذار مدل ۹۱۵ یکی از دستگاه‌های منحصر به فرد تولیدی شرکت توز ماشین است. این شرکت با بهره‌مندی از استاندارد CE اروپا محصولات خود را طراحی و تولید می‌کند. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به تولید حداکثر ۱۴۰۰ بلوک دیواری ۲۰ سانتی در هر ساعت اشاره کرد.

هنگام خرید می‌توانید به سفارش خود یک قالب را به‌صورت رایگان بخرید. حال این دستگاه قابلیت تعویض قالب بلوک دیواری و سقفی در سایزهای گوناگون وجود دارد. حتی قالب جدول را نیز می‌توانید تا عرض ۳۰ سانتی‌متر به راحتی تعویض کنید.

از این دستگاه برای تولید بلوک سیمانی بسیار با کیفیت استفاده می‌شود که با تمامی مواد سبک و سنگین سازگاری دارد. کنترل سایز بلوک در این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. همچنین در این دستگاه قابلیت دور زدن ۳۶۰ درجه با چرخ پنجم یکی از ویژگی‌های شاخص است.

دستگاه بلوک زنی ثابت و متحرک مدل 1015

دستگاه بلوک زنی دوکاره ثابت و متحرک ۱۰۱۵ شرکت توز ایران یکی از تولیدات منحصربه‌فرد این شرکت است. ‌ این دستگاه نیز با سیستم فوق‌العاده پیشرفته به تولید می‌رسد و توان تولید حداکثر ۱۴۰۰ بلوک در ساعت را دارد.

این دستگاه قابلیت تولید انواع بلوک و جدول را تا عرض ۳۰ سانتی‌متر را خواهد داشت. هنگام خرید این دستگاه بلوک زنی توجه داشته باشید که به همراه پالت کش و شاسی و آسانسور توزیع می‌شود. قابلیت تنظیم در دو حالت ثابت و متحرک را دارد که در این صورت می‌توانید به دو شکل ثابت و متحرک از آن استفاده کنید.

این دستگاه مجهز به یک شمارشگر تعداد بلوک تولیدی است که با کمک آن تعداد بلوک‌های تولیدی را می‌شمارید. چرخ‌های این دستگاه از جنس پلی‌یورتان با کیفیت هستند و از روکش کروم سخت ایتالیایی برای محافظت از آن استفاده می‌کنند. فشار هیدرولیک لازمه برای این دستگاه حداکثر ۲۸۰ بار است و به برق سه فاز ۲۵ آمپر متصل می‌شود.

دستگاه ثابت سه کاره مدل 1115

دستگاه بلوک زنی سه کاره مدل ۱۱۱۵ از تولیدات شرکت توز ماشین است که در بازار استقبال بسیار زیادی دارد. توز ماشین با بهره‌گیری از تکنولوژی روز این ماشین آلات خود را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند. دستگاه ثابت سه کاره مدل ۱۱۱۵ توز ماشین برای تولید انواع بلوک با مواد سبک و سنگین استفاده می‌شود.

حتی برای تولید انواع بلوک، جدول و کفپوش تا عرض ۵۰ سانتی‌متر می‌توان این دستگاه را به کار برد. همانند دیگر دستگاه‌های بلوک زنی قابلیت تولید حداکثر ۱۴۰۰ بلوک دیواری ۲۰ سانتی در ساعت را دارد. از ویژگی‌های مهم این مدل بلوک زنی در مقایسه با مدل‌های دیگر می‌توان به قدرت تولید کفپوش، جدول و انواع بلوک اشاره داشت.

به تناسب نوع بلوک، کفپوش یا جدول در سایزهای مختلف می‌توانید به راحتی قالب آن را تعویض کنید. تنظیم ارتفاع، قطع و وصل کردن ویبره و تراکم مواد در این دستگاه به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود. مجهز به یک شمارشگر تعداد تولید بلوک است که کار شمارش را در صنعت راحت‌تر می‌کند. فشار هیدرولیک برای این دستگاه حداکثر ۲۸۰ بار است و نیاز به برق سه فاز ۲۵ آمپر دارد.

نتیجه

دستگاه بلوک زنی یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌هایی است که برای تولید بلوک در سایزهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. بدون شک هر یک از این دستگاه‌ها برای تولید بلوک قالب‌هایی با سایزهای مختلف دارند. برای انتخاب بهترین دستگاه باید به برندهای معتبر دسترسی داشت.

بدون شک برند توز ماشین یکی از بی‌رقیب‌ترین برندهای تولید انواع ماشین آلات صنعتی در کشور است. برای خرید بهترین دستگاه‌ بلوک زنی یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.