تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از آمادگی آبی‌اناری‌ها برای استقبال از خرید جدید این تیم خبر داد.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، ژاوی هرناندز با تایید خبر اقدام باشگاه بارسلونا برای جذب ویتور روکه، ستاره جوان برزیلی گفت: باشگاه در ژانویه ۲۰۲۳ قرارداد این بازیکن را تایید کرد و آماده است تا قبل از پایان سال از او استقبال کند. هرچند ممکن است این بازیکن ۲۷ دسامبر به بارسلونا بیاید.

وی ادامه داد: اگر همه چیز خوب پیش برود، او پس از تعطیلات سال نو میلادی به ما ملحق خواهد شد. ما با او در تماس هستیم و به زودی به ما ملحق می‌شود. ما باید به عنوان یک تیم، یک قدم به جلو برداریم و تفاوتی را در تیم ایجاد کنیم. در برخی از بازی‌ها فشار سنگینی روی تیم و بازیکنان است و اگر می‌خواهیم شرایط را در لالیگا تغییر دهیم، باید تدابیری جدیدی را اتخاذ کنیم.

گاوی، ستاره اسپانیایی بارسا در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل گرجستان دچار آسیب دیدگی ACL شد که او را مجبور به عمل جراحی کرد. با این حال، بارسلونا از این فرصت نهایت استفاده را برد و از ۸۰ درصد حقوق آزاد شده این بازیکن، برای ثبت موقت قرارداد روکه تا ژوئن استفاده کرد. گفته می‌شود این مهاجم برزیلی با ۳۵ میلیون یورو به جمع کاتالان‌ها اضافه خواهد شد.

تیم فوتبال بارسلونا با ۳۵ امتیاز در رده سوم لالیگا قرار دارد و تیم‌های خیرونا با ۴۴ و رئال‌مادرید را با ۴۲ امتیاز بالاتر از خود می‌بیند.