ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه از ۵۰ جایگاه عرضه سوخت در استان ۴۸ جایگاه وارد مدار شده است، گفت: ۵۴ درصد پمپ بنزین‌های ایلام به سامانه هوشمند متصل شده است.

"پرویز ایدون" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۵۰ جایگاهی که در استان دچار اختلال شده بود، ۲۷ جایگاه هم اکنون به سامانه هوشمند سوخت متصل است و عملیات سوخت رسانی در سایر جایگاه ها دیگر به صورت آفلاین در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۸ جایگاه سوخت در سطح استان وارد مدار شده است، افزود: تنها ۲ جایگاه آب اَنار آبدانان و رحیمی مهران متصل نشده اند که گروه های کارشناسی در حال تلاش هستند تا عملیات سوخت رسانی در همه جایگاه های استان متصل شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام بیان کرد: هم اکنون ۵۴ درصد جایگاه های عرضه سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شده است که تلاش ما این است که تا پایان امروز ۹۰ درصد جایگاه های عرضه سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شوند.

ایدون با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود تا چند ساعت آینده همه جایگاه‌های سوخت استان در مدار قرار گیرد، یادآور شد: در حال حاضر هیچ مشکلی در راستای تامین سوخت نداریم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در سریعترین زمان ممکن این جایگاه‌ها بر مدار خدمت‌رسانی قرار گرفته و روند سوخت‌گیری عادی شود.

به گزارش ایرنا، از صبح دوشنبه هفته جاری برخی جایگاه‌های سوخت استان با اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل مواجه شدند.