تهران- ایرنا- اجتماع و استغاثه مادران تمدن‌ساز و آینده‌سازان دنیای بدون اسرائیل در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اجتماع و استغاثه مادران تمدن‌ساز و آینده‌سازان دنیای بدون اسرائیل سه‌شنبه- ۲۸ آذرماه- در راستای تبیین و روشنگری پیرامون جنایت نسل‌کشی رژیم کودک کش صهیونیستی برای نسل جوان و به منظور مقابله با هجمه گسترده رسانه‌ای جبهه استکبار در وارونه نمایی حقیقت مقاومت مردم غزه و فلسطین اشغالی و تبیین صحیح جنایات ضدبشری رژیم اشغالگر قدس، با حضور خانم عزیزانی همسر شهید علیرضا عابدی از شهدای مدافع حرم و جمعی از مادران و کودکان انقلابی تهران در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم معنوی مادران و کودکان ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت جنایات ضدبشری علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، مراسم استغاثه و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

همچنین در این مراسم بانوان انقلابی و ولایتمدار تهرانی با شرکت در پویش«سهم من»، زیورآلات و هدایای خود را برای حمایت مالی از ملت مظلوم فلسطین اهدا کردند.

تشکیل کارگروه‌های اقتصادی، رسانه‌ای، تبیین گری، جمعیتی و آموزش حاضران از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تشکل نهضت مادری و امهات القدس در برگزاری این برنامه مشارکت داشتند.