کرج – ایرنا- طرح آبرسانی انتقال آب سد کرج به شهر ۵۰ هزار نفری گرمدره روز پنجشنبه با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز افتتاح شد و به سالها تنش آبی این شهر پایان داد.

به گزارش ایرنا، مسعود نجفی شهردار گرمدره در آیین گشایش این پروزه گفت : طرح آبرسانی گرمدره با همکاری شهرداری و شرکت آبفای استان البرز به صورت مشترک و ضربتی اجرا شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروزه مشکل تنش آبی شهر گرمدره پس از ۲ دهه انتظار مردم برطرف شد؛ ساکنان این شهر سالها با کمبود و قطعی مکرر آب آَشامیدنی مواجه بودند.

نجفی افزود: ساکنان این شهر بیشتر روزها بین ۱۵ تا ۲۰ ساعت باقطعی آب مواجه می شدند که با افتتاح این پروژه مشکل کم آبی گرمدره برای طولانی مدت برطرف شد.

همچنین با حضور استاندار البرز چهار پروژه عمرانی دیگر توسط شهرداری گرمدره اجرا شده به بهره برداری رسیدند.

مخزن ۳۰۰ هزار لیتری بتنی ذخیره آب فضای سبز شهری برای آبیاری ۱۷ هکتار باغ و فضای سبز ، پروژه زیرگذرمکمل جنوب به شمال شهرک سعادتیه گرمدره و پروژه آسفالت بزرگراه شهید لشکری از دیگر پروژه هایی بودند که مورد بهره برداری قرار گرفتند.

فتتاح زمین چمن فوتبال برای بازی کودکان کودکان و رونمایی ازخودرو های امداد و نجات و خدماتی برای شهر گرمدره از دیگر برنامه های سفر استاندار البرز به این شهر بود.

گرمدره در پنج کیلومتری جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.