شیراز – ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: لازم است فرآیند پذیرش طرح‌های دانش‌بنیان‌ها سرغت گیرد تا حس کننذ که مانعی برای فعالیت و تولید پیش روی آنها نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ قاسم علی‌پور روز شنبه در رویداد جام رسانه امید فارس در پارک علم و فناوری فارس، برپایی این رویداد رسانه‌ای برای معرفی فناوران و دانش بنیان های فارسی را ارزشمند دانست و ادامه داد: اگرچه برنامه‌های چشم اندازی پنج‌ساله، هفت ساله و ۲۰ ساله تدوین شده اما هنوز در برخی بخشها تا رسیدن به این افق‌ها فاصله داریم و انتظار است که این رویداد نیز گامی در رسیدن به اهداف باشد.

علیپور افزود: وظیفه رسانه‌ها در این مسیر تصویرسازی از توان دانشمندان و فناوران است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس اضافه کرد: اینکه رسانه‌ها بهره مندی از توان آنها را به جایگاهی شایسته برسانند لذت بخش است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد رویش های خوبی در فعالیت مراکز رشد و دانش بنیان هستیم، گفت: اکنون این شرکت‌ها تامین کننده بخشی از نیاز کشورهستند و باید برای فعالیت آنها تسهیلگری و سرعت بخشی کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس اظهار کرد: انتظار است رسانه ها با تبیین کافی، سرمایه‌گذاران را برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان ترغیب و بر این مهم تمرکز کنند.