تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: با اتمام دوره تربیت مربی فرهنگی، مربیان برتر این دوره با سازمان دهی خود می‌توانند به عنوان بازوان وزارت ورزش و جوانان و بخصوص معاونت فرهنگی وزارتخانه در راستای حل و فصل یکسری از دغدغه های حوزه فرهنگ به ورزش کشور کمک کنند.

به گزارش ایرنا، سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سومین دوره از تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور، اظهار داشت: همه ما در زندگی نقش های گوناگونی داریم که از نظر بنده افراد موفق، افرادی هستند که بتوانند تفکیک نقش ها را بدرستی انجام دهند.

وی افزود: بنده امروز بعنوان استاد تببین سیاست های فرهنگی در ورزش در این دوره حضور دارم نه معاون وزارت ورزش و جوانان، که امیدوارم بتوانم با تفکیک نقش، در بخش آموزش بخوبی ایفای نقش کنم و شاهد اثرات مثبت این دوره آموزشی باشیم.

کلهر در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش فرهنگ در ورزش گفت: با اتمام دوره تربیت مربی فرهنگی، مربیان برتر این دوره با سازمان دهی خود می‌توانند به عنوان بازوان وزارت ورزش و جوانان و بخصوص معاونت فرهنگی وزارتخانه در راستای حل و فصل یکسری از دغدغه های حوزه فرهنگ به ورزش کشور کمک کنند.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: برگزاری این دوره ها یکی از اقدامات بسیار مفید در حوزه ورزش کشور بوده است که امیدوارم ادامه دار باشد و شاهد اثرات مثبت آن در رده های مختلف ورزشی در استان های مختلف کشور باشیم.