همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: آنچه باعث ترس و وحشت دشمن شده، قدرتمندی و توان نظامی امروز کشور است.

به گزارش ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در یادواره شهدای ناجا با تأکید بر اینکه عموم جامعه قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های نیروهای مسلح در ایجاد امنیت هستند، اظهارکرد: امنیت امروز جامعه مرهون زحمات و ایستادگی جوانانی است که در مرزها از آرامش خود گذشته‌اند تا آرامش جامعه را تأمین کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راسک، گفت: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست بر نمی‌دارد اما این ترس دشمن است که تنها عامل بازدارنده او خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر نیروهای مسلح ایران تضعیف شود، همان اتفاقی که دشمن در غزه رقم زد همان را با ما انجام خواهند داد.

امام جمعه همدان اظهار کرد: برای دشمن تفاوتی ندارد طرف مقابلش چه کسی است و چه دیدگاهی دارد، بلکه برای اهدافش همه را قربانی می‌کند.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: ۴۴ سال است دشمن در اطراف مرزهای کشورمان ایستاده و از دور تهدید می‌کند، اما جرأت حمله ندارد، موضوعی که نشانه قدرت و قوت نیروهای مسلح ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: بسیاری از موارد صحبت‌ها و موضع گیری دشمن در واقعیت با آنچه در فضای رسانه‌ای مطرح می‌کند، بسیار متفاوت است.

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: باید از خانواده‌های پرسنل و خانواده‌های شهدا فراجا نیز تشکر ویژه‌ای به لحاظ صبر و ایثاگری‌های آنها داشته باشیم.

پنجمین یادواره سرداران و یک هزار و ۳۲۳ شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی و ۳۳ شهید یگان ویژه همدان برگزار شد.