تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند و اگر عدالت فوتبال اجرا می‌شد، این بازی حداقل باید با چهار گل به سود ما تمام می‌شد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان تهران بعد از تساوی این تیم برابر فولاد خوزستان در نشست خبری، اظهار داشت: همه شاهد بازی جذابی بودند. موقعیت گلزنی زیادی در این بازی به وجود آوردیم و ما تنها خودباوری لازم داشتیم تا در این بازی به گل برسیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوار هستم دقت خود را در زدن ضربه نهایی بالا ببریم. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و اگر عدالت فوتبال اجرا می‌شد این بازی حداقل باید با چهار گل به سود ما تمام می‌شد.

وی افزود: از احمد مددی و اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم. آنها روحیه خوبی را به تیم تزریق کردند. امیدوارم با کمک یکدیگر، شرایط را برای پیکان تغییر بدهیم. هماهنگی بین ما و مدیریت باشگاه خوب است و این ما را برای رسیدن به موفقیت همسو می‌کند. موقعیت سازی ما هفته به هفته بیشتر می‌شود و این یعنی ما به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم. نیاز به یک مهاجمی داریم که گلزن باشد. در فوتبال روز همه درگیر جذب یک مهاجم نوک تمام‌عیار هستند و با توجه به سازندگی بسیار کم فوتبال ایران، جذب چنین مهاجمی خیلی سخت است.

سرمربی پیکان در مورد جذب مهاجم خارجی نیز در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، بیان کرد: برنامه خود را به مدیریت داده‌ایم و تلاش می‌کنیم در فصل نقل و انتقالات ضعف‌های خود را پوشش دهیم. باشگاه تاکنون استقبال کرده و با ما همکاری داشته است. اگر گزینه‌ای داخلی پیدا نشد ناچار باید به سمت جذب مهاجم خارجی برویم.