مشهد - ایرنا- "سیدمومن حسینی" با حکم استاندار خراسان رضوی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان زبرخان معارفه و از خدمات محمدعین القضات فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در مراسم معارفه فرماندار زبرخان با تاکید بر رعایت توصیه های رهبر انقلاب در خصوص برگزاری سالم انتخابات سال جاری گفت: نباید به هیچ وجه اموال عمومی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده شود.

سید هادی طباطبایی افزود: همه متولیان امر انتخابات باید در برگزاری انتخابات آبرومند مشارکت کنند چنانچه در ۴۱ دوره انتخابات گذشته دشمن نتوانسته از این انتخابات ایرادی بگیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آسفالت معابر و دیگر اقدامات خدماتی بی نظیر که در یک دهه روی می داد را طی ۲ سال انجام داده است.

معاون سیاسی استاندار افزود: هدف دولت گسترش عدالت اجتماعی است و این هدف در حال پیشرفت در همه بخش هاست.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم بدون اقدامات تبلیغاتی، یارانه ۴۵۰ هزار ریالی را به چهار میلیون ریال رسانده و درمان سه دهک کم برخوردار کشور را رایگان کرده است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: امروز ناامید کردن مردم از بزرگترین گناهان است و جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی امری ضرری و تکلیف همگانی است.

دشمن به دنبال محو واقعیت های کشور است

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن ابتر نشان داده آینده نظام اسلامی است افزود: امسال ۲ انتخابات مهم را پیش رو داریم و دشمن توپخانه اش را به سمت انتخابات نشانه رفته و به امید فضای مجازی که در اختیار دارد، می خواهد برقشر جوان تاثیر گذارد و با تبلیغات سوء خودش، حقایق و واقعیتها را محو کند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه دشمن طی ۴۳ سال سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما روا داشته است گفت: اگرچه سال ۵۷، حدود ۳۰ درصد پزشکان کشور وارداتی بودند و مردم برای انجام عمل‌های سخت مجبور به سفر به دیگر کشورها می شدند، اما الان مردم ۵۲ کشور ترجیح می‌دهند برای عمل‌های جراحی به ایران بیایند.

طباطبایی با بیان اینکه هم اکنون بالغ‌بر هشت هزار دانشجوی پزشکی در ایران تحصیل می‌کنند گفت: در بسیاری از عمل‌های پزشکی رتبه‌های یک تا ۱۰ جهانی را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه ما پنجمین کشور تولید کننده پهپاد در دنیا هستیم، افزود: در حالی که ۴۳ سال در تحریم بودیم ولی رتبه ۱۷ اقتصاد جهانی و پنجمین ارتش قدرتمند جهان را داریم.

طباطبایی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران را نباید با قبل از انقلاب بلکه باید با دنیا مقایسه کرد، افزود: هیچ نیازی به اغراق و زیاده‌گویی نیست، اگر همان چه که اتفاق افتاده و هست را به جوانان بگوییم قطعاً به ایرانی بودن خودشان افتخار می‌کنند و دیگر دنبال رفتن به سایر کشورها نیستند.

وی اظهار کرد: دشمنان آنقدر ذهن جوانان را تخریب نموده که فکر می‌کنیم در همه مسائل رتبه‌های ضعیفی داریم در حالی که بسیاری از کشورهای بزرگ اروپایی از ایران عقب تر هستند.

سیدمومن حسینی پیش از این ریاست شورای اسلامی شهرستان نیشابور، ریاست شورای اسلامی شهر نیشابور و بخشداری سرولایت این شهرستان را عهده دار بوده است.

بخش زبرخان نیشابور ، تیرماه ۱۳۹۹ به شهرستان ارتقا یافت. در حال حاضر این شهرستان به مرکزیت شهر قدمگاه در قالب ۲ بخش مرکزی و اسحاق آباد و شهرهای خرو، درود، اسحاق‌آباد و قدگاه و ۵۱ روستای دارای دهیاری ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.