تهران - ایرنا - "یحیی السنوار" رئیس جنبش حماس در نوار غزه در پیامی به "اسماعیل هنیه" رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش اعلام کرد: گردان های شهید "عزالدین القسام" (شاخه نظامی حماس) ارتش اشغالگر را درهم شکسته و همچنان به این کار ادامه می دهند و هرگز تسلیم شروط اشغالگران نخواهند شد.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا، به نقل از منابع فلسطینی، سنوار افزود: گردان‌های عزالدین القسام نبردی شدید، سنگین و بی‌سابقه را علیه نظامیان متجاوز و اشغالگر اسرائیل به راه انداخته‌اند و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارت های سنگین جانی و تجهیزاتی شده است.
رئیس جنبش حماس در نوار غزه با اشاره به آمار تلفات نظامیان صهیونیست در طول جنگ زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار گفت: در طول جنگ زمینی، گردان های القسام حداقل ۵ هزار نظامی و افسر رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند که یک سوم آن ها کشته، یک سوم زخمی و یک سوم دیگر از آنها نیز دچار معلولیت های دائمی شده اند.
وی درباره جنگ افزارها و ادوات نظامی منهدم شده ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد غزه نیز گفت: ۷۵۰ دستگاه از ادوات نظامی رژیم صهیونیستی نیز به طور کلی یا جزئی در جنگ غزه منهدم شده است.