بوشهر-ایرنا- فرماندار بوشهر در نشست با خبرنگاران برنامه‌های یادواره ۵۸۶ شهید این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "صالح رحیمی " روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر برگزارشدن یادواره شهدای شهرستان از تیرماه سال جاری نشست‌های متعددی برگزار شده است.

وی بیان کرد: از بعد از ظهر ششم دی ماه (چهارشنبه) در حدفاصل میدان قدس تا چهار راه دادگستری نمایشگاه دستاوردهای نظامی، تونل شب‌های عملیات و موکب‌های پذیرایی برپا می‌‎شود.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به ایجاد محدودیت ترافیکی، پیشاپیش از صبر و شکیبایی شهروندان قدردانی می‌شود.

وی گفت: یادواره شهرستان بوشهر روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مصلی نمازجمعه با سخنرانی سردار فلاح‌زاده جانشین سپاه قدس برگزار خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: با توجه به غنای فرهنگی این یادواره از دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار مردم برای حضور گسترده در این یادواره دعوت به عمل می‌آید.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر گفتمان‌سازی تفکر ایثار و شهادت در جامعه بوده که با هدف تحقق این مهم ظرفیت‌های مختلفی بکارگیری شده است.

رحیمی افزود: شهدا با تقدیم جان خود برای رفاه و آسایش مردم و ایجاد امنیت، فداکاری کردند و بدون تردید امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثارگری شهداست.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدا در حد نام و مقام شهدای والامقام باید باشد تا ارزش‌های ایثار، فداکاری و دفاع از میهن به بهترین نحو ممکن محقق شود.