تهران - ایرنا - فیلم لو رفته از دوربین یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی در صحنه نبرد در مرکز نوار غزه، تلفات سنگین این نیروها بر اثر عملیات گازانبری رزمندگان مقاومت فلسطین در یکی از محورهای درگیری را فاش کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این فیلم کوتاه لو رفته از دوربین یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی که در شبکه های اجتماعی بازتاب یافته است، نیروهای ارتش رژیم اسرائیل در یکی از محورهای غزه با عملیات گازانبری نیروهای مقاومت فلسطین غافلگیر و تلفات سنگینی را متحمل می شوند.

در این فیلم، نظامیان رژیم صهیونیستی در حال انتقال مجروحان و کشته های خود هستند و ترس و وحشت وجود آنها را در منطقه درگیری با نیروهای مقاومت فلسطینی فرا گرفته است.

این فیلم نشان می دهد که نظامیان رژیم صهیونیستی برای اینکه به دست مجاهدان مقاومت به هلاکت نرسند، سوار بر خودورهای نظامی خود شده و از صحنه درگیری فرار می کنند.

تاکنون فیلم ها و ویدئوهای متعددی از نبرد رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست منتشر شده است که انهدام کلی یا جزئی چندین تانک و جنگ افزار رژیم صهیونیستی و هلاکت یا زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست را نشان می دهد؛ هرچند رژیم صیهونیستی به صورت قطره چکانی آمار کشته های خود را اعلام می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که ۲ نظامی دیگر این رژیم شب گذشته در جریان عملیات زمینی در جنوب غزه کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی تاکنون به کشته شدن ۴۹۴ نظامی و افسر خود از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی اذعان کرده است.

اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در اعلام قطره چکانی آمار تلفات خود، به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که شماری از نظامیانی که در نبردهای نوار غزه زخمی شده بودند، به علت ابتلا به یک باکتری مقاوم در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی تاکنون به کشته شدن ۴۹۴ نظامی و افسر خود از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی اذعان کرده است.