بجنورد- ایرنا- پوستر رویداد "جامعه پرداز" با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری امروز (سه شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بجنورد رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، آیین رونمایی از پوستر رویداد "جامعه پرداز" در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی و با حضور فعالان سازمان های مردم نهاد استان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی در این آیین اظهار کرد: رویداد ملی جامعه پرداز با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار می شود.

حمیدرضا خاکشور افزود: هدف از این رویداد معارفه، تعامل و هم افزایی، شبکه سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مساله بر اساس بوم استان در نهادهای مردمی است.

وی ادامه داد: این رویداد در سه محور خانواده و در حوزه‌های ازدواج و کاهش طلاق، هویت زن و جمعیت و فرزندآوری برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در این رویداد شناسایی مجموعه ها و ظرفیت‌های مردمی فعال در عرصه خانواده و تسهیل تعامل و هم افزایی آنها دنبال می شود.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از آن در نواحی روستایی سکونت دارند.