خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در آبرسانی روستایی موفق عمل کرده و تاکنون ۸۰ روستای استان را آبرسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی اظهار کرد: قاعده نظام مقدس جمهوری اسلامی، قرار گرفتن همه نهادها در کنار هم برای خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: تشکیلات سپاه و بسیج این نقش را پررنگ تر کرده اند و در دوره ای با دفاع مقدس و اکنون نیز در بخش های غیرجنگی در قالب خدمت رسانی برای خدمت به مردم وارد عمل شده اند.

وی افزود: در دولت مردمی سیزدهم این خدمات با انعقاد قراردادها و تفاهم نامه هایی که قابل مقایسه با دوره های قبل نیست اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و علیرغم محدودیت های مالی و اعتباری و تحریم، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات خوبی را در مناطق محروم صورت داده است.

زیویار بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در طرح جهاد آبرسانی روستایی بسیار موفق عمل کرده و توانسته است جهادگونه ۸۰ روستای استان را تاکنون آبرسانی کند و در بخش های آبخیزداری، راه و مدرسه سازی نیز بسیار موفق عمل کرده و با توجه به همکاری های مطلوب باید روند کارها را سرعت بخشیم تا قدمهای اساسی در این زمینه ها برداشته شود.