زنجان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:حماسه ۹ دی سال ۸۸ و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار در راهپیمایی شکوهمند آن، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ناصر در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر زنجان به اهمیت ۹ دی سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: فتنه‌های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و البته مردم همیشه در برابر توطئه‌ها مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه در روز ۹ دی مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند، اضافه کرد: ملت غیور ایران نشان داده اند، هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را نمی‌خورند.

این مسوول ادامه داد:حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشان از بصیرت مردم داشت، افزود: از روزی که جرقه‌های انقلاب زده شد و مردم آگاه‌تر می‌شدند، هراس دشمنان نیز بیشتر می‌شد و همواره با نقشه‌ها و فتنه‌های گوناگون مقابل انقلاب ایستادگی می‌کردند.

حجت الاسلام ناصر افزود: یوم‌الله ۹ دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ آمریکایی و صهیونیستی است و این روز مهم نباید فراموش شود .

وی افزود: یکی از فتنه‌های دشمن این است که برخی مناسبت‌های مهم و تاریخ ساز به فراموشی سپرده شود بنابراین باید قدردان مردم و پشتیبانی آنها از نظام باشیم.

این مسوول یادآور شد: مردم می‌دانند اطاعت از ولی‌فقیه اطاعت از امامان، معصومان و خداوند است و همواره مقابل دشمنان ولی‌فقیه و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حماسه ۹ دی، قیام ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود، خاطرنشان کرد: روز شنبه /۹ دی / سال جاری ویژه برنامه‌ای به این مناسبت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار خواهد شد.