تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: شهید سلیمانی بدون شک شهید راه قدس و تحولات منطقه بوده و برتری امروز جبهه مقاومت، مرهون رشادت‌های این دلاورمرد بزرگ تاریخ است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته تربت‌حیدریه افزود: جبهه مقاومت در هنگامه نبرد قهرمانانه مردم فلسطین و رزم هوشمندانه حزب‌الله لبنان، مبارزه انصارالله یمن و سایر جبهه‌های مقاومت، تحول بنیادی را در مبارزه حق علیه باطل ایجاد کرد.

وی ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی گویای این حقیقت است که پیروزهای نیروهای مقاومت مرهون شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی است.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی وحدت و اتحاد نیروهای مقاومت را نتوانست تحمل کند، بیان کرد: لذا با عملیات‌های کورکورانه و حذف فیزیکی نیروهای دلیر سپاه قدس از جمله سردار شهید سیدرضی موسوی را در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه به حماسه نهم دی سال ۸۸ اشاره و اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در ۹ دی که بنام روز بصیرت نامگذاری شد، در مقابل کسانی که آرمان‌های‌ انقلاب و نظام را قبول نداشتند، ایستادند و دشمنان انقلاب را مایوس کردند.

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه همه احزاب و گروه‌های همراه با دشمن در فتنه ۸۸ مردود شدند، گفت: نهم دی ماه باید در اذهان بماند و تبیین‌ این موضوع وظیفه کسانی است که هنر، قلم، رسانه و تریبون دارند تا درس‌ها و عبرت‌ها را برای مردم بیان کنند.