شیراز-ایرنا-رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: واژگونی پژو ۴۰۵ بامداد امروز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در بلوار ابوذر غفاری شیراز یک مصدوم و یک کشته به همراه داشت.

هادی عیدی پور جمعه در این باره به ایرنا گفت: بامداد امروز هشتم دی ماه ساعت ۳:۵۸ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳ ماذون قشقایی به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در بلوار ابوذر غفاری اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و سپس واژگون شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بر اثر این حادثه راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، آن ها را از خودرو خارج کردند.

وی اظهار کرد: در این حادثه راننده خودرو سواری ۴۰۵ فوت کرد و یک نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم که توسط نیروهای امدادی تحویل عوامل اورژانس شد.

عیدی پور تصریح کرد: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از آتش سوزی احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.