شهرری - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان از سالن‌های ورزشی ناحیه مقاومت بسیج روح‌الله در شهر "فشافویه" شهرستان ری بازدید کرد.

به گزارش ایرنا ، کیومرث هاشمی عصر جمعه پس از سفر خود به شهر مقدس قم از سالن کشتی ناحیه مقاومت فشافویه در شهرستان ری بازدید کرد و مسئولان مربوطه از مشکلات و محدودیت‌های آن سخن گفتند.

وزیر ورزش و جوانان پس از آن از سالن رزمی این مجموعه بازدید کرد.

حجت الاسلام امیری امام جمعه ، حسین خانی بخشدار فشافویه، یعقوبی شهردار حسن آباد، پایخوان جانشین سپاه ناحیه روح الله(ره)، کرمانی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ری، ایلانلو سرپرست اداره ورزش و جوانان فشافویه و جمعی از مربیان و ورزشکاران در این بازدید میدانی حضور داشتند.

پیش از این وزیر ورزش و جوانان امروز جمعه به منظور حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و مشاهده رقابت فرنگی‌کاران به قم سفر کرده بود و از طرح‌های ورزشی این استان نیز بازدید کرد.

به گزارش ایرنا ، کیومرث هاشمی به همراه استاندار قم از ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفر پردیسان این استان بازدید و با توجه به لزوم تکمیل هرچه سریع‌تر این طرح از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خواست که هرچه زودتر موانع پروژه رفع شود.

شهرک پردیسان در جنوب غربی شهر قم واقع شده‌است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری تبدیل شد.

ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفر پردیسان قم از دهه ۸۰سال عملیات اجرایی آن آغاز شده و به صورت نیمه کاره باقی مانده بود ، در سفر رئیس جمهور و هیات دولت در دی ماه ۱۴۰۰ به قم مورد توجه قرار گفت و۷۰۰میلیارد ریال به آن اختصاص یافت.