بوشهر_ ایرنا_ رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: به موازات ثبت شعب، آزمایش پوشش آنتن‌دهی دستگاه‌های احراز هویت در محل شعب را با تیم‌های مختلف در سراسر استان دنبال شده و نزدیک به ۹۰ درصد از شعب با موفقیت پوشش آنتن‌دهی انجام  پذیرفته است.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: در انجام فرایندهای انتخابات از زمان صدور دستور انتخابات تا فرایند پیش ثبت‌نام، تشکیل هیئت‌های اجرایی، اعلام نتایج بررسی‌های هیئت‌های اجرایی، رسیدگی به اعتراضات و تعیین شعب اخذ رای تمام فرایندها با هماهنگی و دقت بالا زودتر از مهلت قانونی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان بوشهر در اجرای ماموریت‌های محوله کاملا هماهنگ و جدی است، تصریح کرد: تاکنون ۱۷ جلسه ستاد انتخابات در سطح استان با ۱۱۹ مصوبه برگزار شده که ناظر به ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان کلیه دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق امر مهم انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: ثبت شعب اخذ رای در سطح استان با در نظر گرفتن کلیه جوانب در موعد مقرر که ۳۰ آذر ماه بود به پایان رسید.

پورات ادامه داد: براساس آن در انتخابات پیش‌رو ۷۸۴ شعب اخذ رای خواهیم داشت که از این تعداد ۵۶۱ شعب ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار خواهند بود که ۴۷۱ شعب در سطح شهرها و سهم روستاها ۳۱۳ شعبه است.

وی یادآور شد: دستگاه‌های احراز هویت از ستاد انتخابات کشور تحویل گرفته شده و در فرصت مناسب جهت توزیع ایمن آن‌ها اقدام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: کمتر در سوابق برگزاری انتخابات هماهنگی‌ها این گونه بوده که اقلام انتخابات در فرصت مناسب صورت پذیرد و این هماهنگی‌ها نوید برگزاری انتخاباتی خوب و باشکوه است.

پورات بیان کرد: شناسایی و تعیین عوامل اجرایی شعب، برگزاری آموزش در کلیه سطوح، هماهنگی و هم‌افزایی میان نهادها و ادارات، تحویل و توزیع اقلام انتخاباتی در سطح شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های در حال اجرا در این مقطع زمانی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر منتظر اعلام نتایج از سوی هیات‌های نظارت هستیم که تا ۱۴ دی ماه ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها