قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت که نهم دی ماه ۱۳۸۸ اوج بصیرت و آگاهی و بینش عمیق سیاسی ملت ایران در مقابله با فتنه‌گران بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد نجفی روز شنبه در همایش حماسه نهم دی ماه و روز بصیرت در مسجد جامع در جمع مردم و مسوولان قصرشیرین افزود: امنیت امروز ما مدیون خون های پاک شهیدانی است که اگر نبودند ما هیچ آرامشی نداشتیم.

وی اظهار کرد: در سال ۸۸ دشمنان برای انتخابات نقشه های بسیاری طراحی کرده بودند و پس از مشاهده حضور ۴۰ میلیونی مردم در پای صندوق های رای، با ایجاد فتنه قصد باطل کردن انتخابات را داشتند.

فرماندار قصرشیرین گفت: دشمن برنامه ریزی کرد تا انتخابات را کمرنگ کرده و شیرینی حضور ۴۰ میلیونی را که برگ برنده ای برای نظام بود به کام مردم تلخ کند و سران فتنه هنوز صندوق های رای باز نشده بود خود را برنده انتخابات اعلام کردند و چند ماه کشور را به آشوب کشاندند و خسارت زیادی به بیت المال وارد کردند.

نجفی ادامه داد: بصیرت و آگاهی و بینش نعمتی است که اگر خداوند به کسی بدهد راه را درست را انتخاب کرده و با صلابت طی می کند که با دشمن شناسی و مواضع حکیمانه رهبری و همراهی مردم دشمن ناامید شده و دست فتنه گران برای همه رو شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال گفت: قسم یاد کردیم که حافظ رای مردم باشیم و از این رو در انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره خبرگان رهبری نیز بار دیگر اعلام می کنیم که با تمام توان از آرای مردم صیانت خواهیم کرد.

فرماندار قصرشیرین از مردم خواست تا با بصیرت و آگاهی در پای صندوق رای حضور یافته و نماینده ای اصلح، پاک دست و انقلابی را راهی مجلس کنند.

قصرشیرین به عنوان دروازه کربلا برای زائران ایرانی در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.