شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز شنبه نهم  دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در صفحه های  خود برجسته کردند و تمام روزنامه ها تشییع پیکر ملیکا محمودی فوتبالیست فقید را پوشش داده اند.

روزنامه شیراز نوین در صفحه های شماره ۲۰۱۱ خود عناوینی همچون پرچم داری پتروشیمی شیراز بر فراز تاریخ صنعتی ایران ،‌ دعوت از گندمکاران فارس برای بهره مندی از مزایای طلایی طرح کشت قراردادی،‌روند بودجه گذاری حمایت از خانواده نزولی نباشد،‌ رفع مشکلات کردن وظیفه دولت است کمدین ها جدی شدند و این قاتل را از خانه های خود بیرون کنید را منتشر کرده است.

روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۵۷ خود مطالبی همچون وقتی شهر چوب ترک فعل های گذشته را می خورد،‌ زخم ناسور دارو،‌ وعده استاندار فارس برای حل مشکل دیرینه و نباید از فضای کسب کار های دیجیتال عقب بمانیم را انتشار داده است.

روزنامه عصرمردم نیز عنوان اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۴۴ خود را، راهپیمایی هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در شیراز،‌ وداع باشکوه شیرازی ها با ملیکای قهرمان ،‌شماره هجده ای که جاودانه شد،‌ شاخص های توسعه و ‌۲۴ مصوبه برای توسعه شهرستان تاریخی و گردشگری فیروز آباد را انعکاس داده است.

همچنین این روزنامه در صفحه ورزشی خود به نقل از مادر ملیکا محمدی نوشته:‌ هدف ملیکا اثبات توانایی دختران ایرانی بود.

روزنامه سبحان هم در شماره ۶۱۸۲ خود به عناوینی همچون کار فرهنگی برای فرهنگ شهر،‌ ایثار و صبوری همسران و مادران شهدا در جامعه نهادینه شود،‌ فرمانداران در دسترس مردم باشند،جایگاه شایسته و موضوع سو مدیریت کشور که به کلید واژِه تبدیل شده است را منعکس کرده است. ‌

همچنین روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۱۰ خود مطالبی از جمله،‌فارس میزبان سربلند جشنواره پارس،‌ درخشش پتروشیمی شیراز و نباید از کسب و کار های دیجیتال عقب بمانیم را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه در صفحه نخست شماره ۵۱۷۹ خود نوشته است:‌ راهبرد بدون راه، زیر ساخت های تئاتر شیراز از بسیاری شهر ها جلو تر است، برادر عروس خانواده ،پدر داماد را فلج کرد و دایناسورها بر می گردند را انعکاس داده است.