شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی در شهریار با ۱۱ فقره سرقت دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی روز شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۰ فردوسیه با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند که متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: هشدار ها و توصیه های پلیس را جدی گرفته و با انجام اقدام های پیشگیرانه از سرقت اماکن خصوصی توسط سارقان و مجرمان حرفه ای جلوگیری کنند.

تخریب پاتوق های مواد فروشان در شهرک"ویره"شهریار

براساس این گزارش فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ادامه داد: پاتوق سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضائی در شهرک ویره تخریب و چهار توزیع کننده مواد افیونی دستگیر شدند.

سرهنگ فتاحی اظهار داشت: در پی گزارش ها و درخواست های مردمی مبنی بر دایر شدن پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر در شهرک ویره، پیگیری جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد ۲۴ منزل مسکونی پاتوق معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد افیونی شده و موجبات مزاحمت برای اهالی محل را فراهم کرده است.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضائی و همکاری ماموران انتظامی کلانتری های تابعه و یگان امداد در عملیاتی غافلگیرانه این پاتوق ها را شناسایی و مورد بازرسی قرار داده و چهار نفر فروشنده موادمخدر دستگیر، و یک دستگاه خودرو توقیف و بیش از یک کیلوگرم انواع مواد افیونی و آلات و ادوات استعمال از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: به منظور حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی به دستور مقام قضائی تعدادی از این پاتوق ها تخریب شد.

کشف ۱۳۵ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در رباط کریم

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در جریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم با گشت زنی های فعال و هدفمند در منطقه موفق به کشف ۱۳۵ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

وی افزود: در نتیجه این عملیات ها، ۷۵ سارق خودرو و موتورسیکلت پس از دستگیری برای انجام اقدامات قانونی و شناسایی مالباختگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ زنگنه در پایان از شهروندان خواست: با رعایت هشدارهای پلیسی، وسیله نقلیه خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.