ایلام - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: امروز بصیرت و ولایت‌مداری اقشار مختلف مردم ایران اسلامی، عرصه را بر دشمن تنگ کرده و توطئه های آنان را خنثی و دشمن را زمین گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "عمران علی محمدی" روز شنبه در آیین گرامیداشت حماسه "نهم دی" در جمع مردم دهلران در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه انتخابات نقطه قوت نظام و عرصه تجلی حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود است، اظهار کرد: در انتخابات سال ۸۸ دشمن با استفاده از ابزار داخلی، انتخابات را به‌عنوان تهدید مورد بهره‌برداری قرار داد و عده‌ای هم فریب خوردند و فتنه ۸۸ رقم خورد.

وی افزود: اما با این وجود بصیرت و ولایت مداری مردم در نهم دی، تبعیت و حرکت آن‌ها پشت سر ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب شکست دشمن و تقویت نظام اسلامی شد و نظام را از آن فتنه خارج کرد و نظام اسلامی بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه امروز ما در مقابل دسیسه‌های دشمن در فضای مجازی ایستاده‌ایم، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در گذشته و در نهم دی ماه، امتحان خود را با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشته اند و امروز نوبت مسئولان در همه رده ها، خدمتگذاری به این مردم شایسته خدمت است.

علی محمدی یکی از شعارهای محوری نظام اسلامی را عدالت محوری عنوان کرد و گفت: انتخابات عرصه حضور گسترده مردم برای تعیین سرنوشت خود است، مردم همواره در این صحنه با احساس مسئولیت و تکلیف حضور دارند و امسال نیز با حضور چشمگیر خود باعث یاس دشمنان خواهند شد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور با شکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب امنیت پایدار و تقویت نظام اسلامی می شود.

علی‌محمدی با بیان این که اگر سختی‌هایی وجود دارد به دلیل است که ایران اسلامی حق است و عدالت‌طلبی را در سرلوحه کار خود دارد، یادآور شد: نظام اسلامی حق را می گوید، طرفدار حق و مظلومان جهان است، رسوا کننده قدرت پوشالی غرب است و بر همین اساس است که این نظام در جهان طرفداران بسیار دارد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: هدف دشمن از جنگ شناختی این است که باورها و رفتارها و اعتقادات را تغییر دهد، در صدد تغییر نگرش مردم نسبت به نظام است، تا اعتماد مردم را از انقلاب، روحانیت و اسلام ناب محمدی(ص) را کاهش دهد.

علی محمدی با اشاره به اینکه ایجاد شکاف بین سرمایه‌های اجتماعی و لایه های مختلف جامعه از توطئه‌های دشمن در جنگ شناختی است، تاکید کرد: امروز بصیرت و ولایت‌مداری مردم عرصه را بر دشمن تنگ کرده و توطئه‌های آنان را خنثی و زمین گیر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت پشت سر ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و اطاعت از ایشان، موجب سربلندی و عزت مردم ایران اسلامی در سراسر جهان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم در این آیین با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، گفت: نهم دی، روز هوشیاری، ولایت مداری و حضور گسترده مردم در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها است.

"لطیف صادقی" با بیان اینکه نهم دی به یک یوم الله ماندگار در تاریخ کشور تبدیل شده است، یادآور شد: تبعیت از ولایت همیشه موجب شکست دشمنان و سربلندی و اقتدار نظام اسلامی بود و این را در صحنه های مختلف شاهد بوده ایم.

فرماندار ویژه دهلران از حضور با بصیرت و آگاهانه مردم ولایت مدار دهلران در آئین گرامیداشت نهم دی ماه قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، نظریر چنین برنامه ای در راستای گرامیداشت حماسه نهم دی، در سایر شهرستان های استان با حضور باشکوه مردم ولایی و همیشه در صحنه ایلام برگزار شد.