شهرری - ایرنا - همزمان با سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت؛ فرمانداران استان تهران با صدور پیامی این روز را نقط عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمردند و بر بزرگداشت این روز تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری روز شنبه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی نوشت: تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران مملو از نقاط عطف و روزهای مهمی است که هر یک یادآور حادثه ای مهم و عبرت آموز است.

در پیام مهدی باب الحوائجی آمده است: ۹ دیماه تداعی گر ایامی است که دژخیمان و بدخواهان ملت بزرگ ایران به جبران شکست تاریخی خود درتحریم انتخابات از سوی ملت بزرگ ایران برخواسته و با طرح اتهامات واهی به نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در جهت تلخ کردن کام ایرانیان از حلاوت پیروزی بزرگ در آزمون انتخابات به کار بستند.

این پیام می افزاید: ۹ دیماه یادآور روزهایی است که غبار فتنه های استکبار فضای سیاسی کشور را پر کرده و بسیاری از خواص را در تشخیص مسیر صواب دچار اشتباه و تردید کرده بودند، اما بار دیگر مردم بصیر و انقلابی ایران با اقتدا به امام زمانه خود و پیروی از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به میدان آمده و با خلق جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری اعلام کردند که تاآخرین نفس در دفاع از ارزش های اسلامی و مکتب رفیع اباعبدالله الحسین (ع) و در حفظ آرمان های الهی انقلاب شکوهمند امام روح الله (ره) برای جانفشانی و سربازی آماده خواهند بود.

در پیام فرماندار ویژه شهرستان ری می خوانیم: ضمن گرامیداشت فرارسیدن نهم دیماه روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام مدافع وطن و امنیت، بار دیگر در مسیر عزت و سربلندی ایران عزیز و دفاعاز ارزش های اسلامی با مقام عظمی ولایت تجدید بیعت نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی سرافرازی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی شئون رامسئلت می نمایم.

فرماندار اسلامشهر: ابعاد مختلف حماسه ۹ دی برای جوانان تبیین شود

فرماندار اسلامشهر نیز در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت بر ضرورت تبیین ابعاد پیدا و پنهان فتنه ۸۸ برای نسل جوان و نوجوان اظهار داشت: حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از روزهای بزرگ و به یادماندنی تاریخ معاصر است که مردم مومن و ولایتمدار ایران به خصوص مردم شهید پرور شهرستان اسلامشهربا خلق آن حماسه بزرگ خطر بزرگی را از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفع کردند.

در پیام حسین حبیبی آمده است: خروش مردم در ۹ دی ماه که دل رهبر فرزانه انقلاب را شاد کرد و به ماهها فتنه انگیزی در کشور نیز پایان داد، در پی اهانت و بی حرمتی فتنه گران ضدانقلاب به مراسم و پرچم عزای امام حسین (ع) انجام گرفت و بساط فتنه و آشوب را از ریشه برچید.

این پیام می افزاید: قشرهای مختلف مردم در آن روز تاریخی با پرچم های عزای امام حسین (ع) به خیابانها آمدند و با میثاقی دوباره با رهبر معظم انقلاب به جهانیان نشان دادند پای نظام و ولایت مطلقه فقیه ایستاده اند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: ضمن ادای احترام به شهیدان مظلوم فتنه ۸۸ و گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ازدرگاه خداوند منان مسالت می نمایم.

فرماندار شهریار: حماسه ۹ دی نماد هوشیاری و بیداری ملت ایران است

فرماندار شهریار نیز در پیامی ضمن گرامی داشت یو الله روز ۹ دی اظهار داشت: مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خاستند، ۹ دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد، این کار را خود مردم کردند این حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ نشانه‌ این است که این مردم بیدار و هوشیارند.

در پیام علیرضا فاتحی‌نژاد آمده است: یوم الله ۹ دی، حقیقتا نقطه‌ عطفی در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگر در افتخارات ملت بزرگ ایران به شمار می رود که نماد بصیرت، ولایتمداری و زمان‌شناسی مردمانی است که در همه بزنگاه های تاریخی تا پای جان برای حفظ آرمانهای انقلاب ایستادگی کردند.

این پیام می افزاید: خلق حماسه نهم دی و تجلی آن در تاریخ مصور ایستادگی مردم ایران، متعلق به کلیه اقشار امت انقلابی و قدرشناس ایران است که با حضور به هنگام و دشمن شکن خویش، علاوه بر نقش بر آب کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های آشکار و نهان دشمنان و فتنه گران، میثاقی دوباره با ولایت بستند.

در بخش پایانی این پیام می خوانیم: ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت این روز را به همه امت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان شهریار، تبریک عرض نموده و عزت و توفیق روزافزون ملت ایران را تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری از خداوند سبحان آرزومندم.

فرماندار قرچک: حماسه ۹ دی یادآور زمان شناسی ملت بزرگ ایران در برابر فتنه های استکبار جهانی است

سرپرست فرمانداری قرچک نیز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دیماه، نوشت: مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند.

حسین فخاری در پیام خود آورده است: حماسه ۹ دی یادآور بصیرت مثال زدنی، زمان شناسی ملت بزرگ ایران در برابر توطئه و فتنه‌های استکبار جهانی و مظهر میثاق امت با ولایت بود و مردم ایران بصیرت، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به اثبات رساند.

این پیام می افزاید: حماسه ۹ دی ماه سند ماندگار میثاق مردم با رهبر معظم انقلاب است که با توصیه های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر توطئه دشمنان نظام با شکست مواجه شد و مردم بصیر و ولایی ایران با حضور دشمن شکن و آگاهانه خود برنامه‌های دشمن با هدف براندازی جمهوری اسلامی را درهم شکستند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، این روز را به همه مردم ولایت مدار، انقلابی و شهید پرور شهرستان قرچک تبریک عرض نموده و از آحاد مردم بصیر و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می کنم.