تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در دهمین روز دی‌ماه به لیست تیم ملی فوتبال برای جام ملت‌های آسیا، هشدار رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به استقلال برای حذف دوباره از لیگ قهرمانان به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، دهمین روز دی‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

دعوت از ٢٧ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال؛ قایدی هم هست

فهرست ٢٧ بازیکن تیم ملی فوتبال برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا اعلام شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بررسی چهار گزینه هدایت تیم ملی والیبال در نشست شورای مشورتی

چهارمین نشست شورای مشورتی والیبال، با حضور کارشناسان، خبرگان، نخبگان و پیشکسوتان والیبال ایران برگزار ‌شد تا ۴ گزینه نهایی هدایت تیم ملی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سخت‌گیری AFC به نفع فوتبال ایران است/ استقلال خطر حذف از آسیا را جدی‌تر بگیرد!

رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، اجرا شدن قانون «فیرپلی مالی» یوفا در آسیا را به نفع فوتبال ایران دانست و به مسئولان باشگاه استقلال درباره حذف چندباره از آسیا هشدار داد!ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پرتاب بطری میراث ماندگار کاپیتان برای کشتی فرنگی

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در حالی به پایان رسید که اصحاب رسانه و دوست‌داران کشتی شاهد حواشی ناگواری بودند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کاربران در سال ۲۰۲۳ نام‌ چه تیم‌هایی را بیشتر گوگل کردند؟

سال ۲۰۲۳ امروز به پایان می‌رسد و در آستانه ورود به سال نو میلادی، رده‌بندی تیم‌های فوتبال از حیث بیشترین جستجو در موتور جستجوی گوگل منتشر شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مراسم تشییع پیکر ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی برگزار شد + فیلم

مراسم تشییع پیکر ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال بانوان کشورمان امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴؛ حریفان ایران مشخص شدند

فدراسیون جهانی والیبال پیش‌نویس برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را جهت اطلاع کشورها اعلام کرد و مردان والیبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف ایتالیا می‌روند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شماره ۱۰ آرژانتین پس از بازنشستگی مسی، برای همیشه بایگانی می‌شود

رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد که پس از بازنشستگی فوق ستاره این تیم، پیراهن شماره ۱۰ آلبی‌سلسته برای همیشه بایگانی خواهد شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نصیرشلال: هیچ استعدادی پشت خط نخواهد ماند؛ فهرست تیم ملی به زودی اعلام می‌شود

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: رقابت‌های لیگ برتر را از نزدیک دنبال کردم تا اگر استعدادی از تیم جا مانده است، شرایط او را بررسی کنیم و در صورت صلاحدید به جمع ما اضافه شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واکنش رونالدو به عملکرد فوق‌العاده در سال ۲۰۲۳/ رضایت فوق‌ستاره پرتغالی از حضور در عربستان

فوق‌ستاره پرتغالی النصر در مصاحبه‌ای درباره عملکرد فوق‌العاده‌اش در فصل جاری و همچنین پیوستن به النصر صحبت کرد.ادامه خبر را در اینجا بخوانید.