تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به قطع گاز اماکن ورزشی این شهر گفت: بنا داریم با پیگیری و رایزنی از طریق استانداری و شرکت گاز مشکل این مجموعه‌ها را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با برودت هوا و کاهش منابع سوختی، چند روزی است که با دستور اداره گاز منطقه تهران، فعالیت اماکن ورزشی آبی پایتخت از ابتدای دی‌ماه به دلیل قطع گاز تعطیل شده است. به احتمال فراوان تا ۱۵ اسفندماه برخی اماکن ورزشی از جمله استخرها تعطیل باشند.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا، تعطیلی مجموعه‌های ورزشی مطرح شد، طبق پیگیری‌ها اولویت ما این است که منازل شهری از گاز شهری بی‌بهره‌ نشوند. با توجه به اینکه در دولت قبل سرمایه‌گذاری خاصی در خصوص ذخیره منابع گازی رخ نداد، در حال حاضر به ناچار اماکن ورزشی تعطیل شد. تلاش ما این است در فصل زمستان منازل مسکونی دچار کاستی نشوند. با توجه به اینکه تعطیلی همیشه آخرین راه است بنا داریم با مذاکره با شرکت گاز منطقه و استانداری تهران اماکن ورزشی را از این موضوع مستثنی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: پیشتر از فصل سرد، تذکراتی به اماکن ورزشی تهران داده شد تا در فصل زمستان با دوگانه کردن سوخت خود تا حدودی این معضل را برطرف کنند، البته تعطیلی اماکن ممکن است آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد و بهتر است با فعالیت این بخش شاهد رخدادهای اینچنین نباشیم.

براین اساس با ابلاغ گاز شهر تهران امکان آبی سازمان ورزش شهرداری تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.