تهران-ایرنا- وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دستور داد تا با گرسنه‌نگه‌داشتن اسرای فلسطینی، آنها را به خاطر مخالفت با این رژیم شکنجه کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به «کتی پری» رئیس سازمان زندان های این رژیم دستور داد تا غذای اسرای فلسطینی را کاهش دهد.

براساس این گزارش، بن گویر به رئیس سازمان زندان های رژیم صهیونیستی دستور داده تا همه انواع گوشت از برنامه غذایی اسرای فلسطینی حذف شود.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از رئیس سازمان زندان های این رژیم خواسته تا سخت‌گیری درباره اسرای حماس را تشدید کرده و به آنها فقط در حد زنده ماندن غذا داده شود.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی در حالی از ارائه غذا به اسرای فلسطینی خودداری می کند که مصاحبه های اسرای صهیونیست حاکی از شرایط خوب آنها در دوران اسارت است.

مصاحبه یکی از اسرای صهیونیست که در ابتدای جنگ علیه غزه آزاد شد موجب خشم ارتش این رژیم شد زیرا این اسیر، از مهربانی مقاومت فلسطین با اسرا گفت و از این مهربانی تقدیر کرد.

اسرای صهیونیست در مصاحبه های خود اعلام کردند که زندان‌بانان، همان غذایی که خود می خوردند را به زندانیان ارائه می کردند.

مصاحبه های اسرای صهیونیست تا حدی رسواکننده بود که واحد تبلیغات ارتش رژیم صهیونیستی دستور داد تا هیچ گونه مصاحبه اسرا، بدون مجوز «واحد سانسور» منتشر نشود.