پیشوا- ایرنا- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل وحدت محور مقاومت در مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک نوری شامگاه سه‌شنبه در چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یادواره شهدای روستای قشلاق جلیل‌آباد و حیدرآباد گفت: شهید سلیمانی عامل وحدت محور مقاومت در مقابله با رژیم کش اسرائیل است و با حذف فیزیکی ایشان، آرمان مقابله با ظلم فراموش نمی شود.

وی افزود: آمریکا تصور می‌کرد که به شهادت رساندن شهید سلیمانی، چهره مقاومت تضعیف می‌شود ولی این شهادت نه تنها آنان را به هدف شومشان نرساند بلکه به برکت خون شهید سلیمانی، جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز اقتدار جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و غزه، محصول تفکری است که سال‌ها شهید سلیمانی به خاطر آن با استکبار و گروه‌های تروریستی به مقابله پرداخت و در نهایت، پاداش این ایثار را با شهادت گرفت.

تاجیک نوری گفت: شهید سلیمانی برای استقرار امنیت در منطقه، مجاهدت و تلاش بسیار کرد، محور مقاومت را در مقابله با گروه‌های تروریستی و رژیم جعلی صهیونیست متحد ساخت و اجازه نداد تا آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شود، بیداری و اعلام انزجار جهان اسلامی و آزادیخواهان جهان، محصول مجاهدت شهید سلیمانی است.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد با عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی به شهادت رسیدند.