تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در دوازدهمین روز دی‌ماه به نقدی بر استعفاهای سریالی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال به لیست جام ملت‌ها و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین روز دی‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

هاشمی: جامعه ورزش باید از مکتب حاج قاسم درس بگیرد

وزیر ورزش و جوانان ولایت‌مداری را از ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: او علاقه‌ای به شغل نظامی نداشت، اما چون ولایت‌مدار بود همواره خود را سرباز نظام می‌دانست و جامعه ورزش باید از مکتب حاج قاسم درس بگیرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رکورددار استعفا بازهم برمی گردد!؛ کودتایی که شکست خورد

یحیی گل‌محمدی در بدترین زمان ممکن از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد؛ استعفایی که هر نتیجه‌ای داشته باشد برای گل‌محمدی شکست محسوب خواهد شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جوادی: حضورم در پاریس قطعی است/ مدال المپیک زندگی ورزشکار را دگرگون می‌کند

دارنده مدال طلای پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان با اشاره به اهمیت مدال المپیک و تاثیر آن در زندگی ورزشکاران سخن، گفت: برای رسیدن به این مدال باید تلاش خود را چند برابر کنیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

قلعه‌نویی: هر لیستی بدهیم حرف و حدیث پشت آن هست

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان دیگری شایسته حضور در این اردو بودند اما هر لیستی بدهیم یک حرف و حدیثی پشت آن هست.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بودجه ورزشِ سال آینده را بهتر خواهیم دید

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برای سال آینده بودجه ورزش را بهتر خواهیم دید، گفت: اعتبارات باقی‌مانده فدراسیون‌ها و وزارت ورزش، امسال تخصیص می‌یابد تا ورزشکاران برای المپیک آماده شوند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جزئیات توافق طارمی با اینتر فاش شد

مهاجم ایرانی تیم پورتو قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد و راهی اینتر ایتالیا خواهد شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رتبه نخست تنیس روی‌میز جهان در تسخیر یک ایرانی

بنیامین فرجی در نخستین رده‌بندی منتشر شده سال جدید میلادی، بالاتر از نمایندگان چین، ژاپن و کره‌جنوبی، رتبه نخست جهان در رده سنی زیر ۱۵ سال را تصاحب کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تعویض‌های غیرمنتظره قرمزها؛ وقتی گل‌محمدی پرسپولیس را خلع سلاح کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان از تعویض‌هایی استفاده کرد که نتوانستند کمکی به روند رو به جلوی این تیم داشته باشند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سردار سلامی: به واسطه قهرمانان ایرانی، یک کهکشان ستاره روی زمین داریم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به واسطه ورزشکاران با غیرت، با تعصب، شریف و سختکوش‌مان، یک کهکشان ستاره روی زمین داریم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تاج: پنجشنبه ۲ دستگاه VAR به ایران می‌آید/ در حوزه دیپلماسی شرایط خوبی داریم

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ورود ۲ دستگاه کمک داور ویدئویی(VAR) به ایران تا پایان هفته، از وضعیت خوب این فدراسیون در حوزه دیپلماسی ورزشی خبر داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.