"محبوبه شهریاری" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در سالجاری پنج هزار و ۹۸۷ تماس به طور مستقیم توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه ها پاسخ داده شده و ۳۰۰ تماس نیز در قالب بخش گویا پاسخگویی شد.
وی در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱ افزود: شکایات مربوط به بار ۷۰۹ مورد، امور مسافری ۵۵۰ و ایمنی راه ۴۷۱ مورد بوده است.
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ و اینترنتی WWW.۱۴۱.ir با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
وی بیان کرد: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.